junkish Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) tatt noen testbilder i litt mørkt rom. testet med makro og uten. ser ut som noen må tørke støv idag hahah! n97 funker fint som støvsøker he he... dette ser jo ikke ille ut til å være dual lead Endret 10. juni 2009 av junkish Lenke til kommentar
Spectre Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 Nokia har kuttet ut de rotasjons effektene Så skjermen roteres altså kun når du drar frem tastaturet eller når du manuelt velger at skjermen skal snus via menyen? Det er ikke noe valg under innstillingene til displayet hvor du kan aktivere automatisk rotering av skjerm? Du kan aktivere rotasjon av skjermen uavhengig av tastatur også, det var deaktivert som standard på min telefon. Endringen gjøres på innstillinger/telefon/sensorinnstill./snukontroll. Der kan du også velge at telefonen skal slå av lyd ved innkommende anrop ved å snu telefonen. Lenke til kommentar
keem1 Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 Nokia har kuttet ut de rotasjons effektene Så skjermen roteres altså kun når du drar frem tastaturet eller når du manuelt velger at skjermen skal snus via menyen? Det er ikke noe valg under innstillingene til displayet hvor du kan aktivere automatisk rotering av skjerm? På N95 er jeg ganske fornøyd med denne muligheten, men jeg skulle ønske den kun fungerte når nettleseren er aktiv eller når jeg ser på bilder/video. Det er litt irriterende når jeg legger meg i sengen og skal sette alarmen for morgendagen, så vrir skjermen seg uten at jeg ønsker det. Tror jeg ordla meg ganske dårlig der. Rotasjon slik du tenker funker perfekt. Og er veldig rask og presis. Funker på bedre vinkler enn n82 gjorde. Du kan velge den av eller på Jeg snakker om en eller annen fancy effekt jeg så på youtube Lenke til kommentar
junkish Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 se rundt 1mindet han mener Lenke til kommentar
R@ge Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 Et godt tegn at denne tråden kom ja... Jeg har vel min om et par uker også.. Gleder meg ikke mindre etter å ha lest gjennom det som allerede er postet her... Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 Ingen her inne som skal selge sin vel? Lenke til kommentar
aanseth Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 MPX har bekreftet 13/6 på den hvite. Fikk en mail fra de om det nå og også bestilt en. Gleder meg. Lenke til kommentar
shegg Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 Tlf er super. Men skulle sende ett nr videre . Letet gjennom i kontakter hvor det ellers på Nokia tlf finnes valget Send visittkort. Har ikke funnet dette valget. Noen som vet ? Lenke til kommentar
aanseth Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 Er det noen som vet om noe bra Invisible Shield til N97? Kjøpte fra zagg.com til min 5800, å fornøyd med den, men de har ikke til N97. aanseth Lenke til kommentar
sortpus Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 Er det noen som vet om noe bra Invisible Shield til N97? Kjøpte fra zagg.com til min 5800, å fornøyd med den, men de har ikke til N97. aanseth Jeg har bestilt herfra: http://www.ripefritt.no/index.php?nr=90&am...2&startrow= Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 Hvordan fungerer GPS i kombinasjon med det innebygde kompasset? Lenke til kommentar
aanseth Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) Er det noen som vet om noe bra Invisible Shield til N97? Kjøpte fra zagg.com til min 5800, å fornøyd med den, men de har ikke til N97. aanseth Jeg har bestilt herfra: http://www.ripefritt.no/index.php?nr=90&am...2&startrow= Får man ikke kjøpt til bare skjermen, det gjorde man hos zagg.com?? Endret 10. juni 2009 av aanseth Lenke til kommentar
junkish Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 noen som har hørt noe om so-lo ? Lenke til kommentar
EldarH Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 Er det noen som vet om noe bra Invisible Shield til N97? Kjøpte fra zagg.com til min 5800, å fornøyd med den, men de har ikke til N97. aanseth Jeg har bestilt herfra: http://www.ripefritt.no/index.php?nr=90&am...2&startrow= Har også bestilt derfra, men skulle gjerne hatt det fra dag 1 så håper de snart får den inn. Hvordan har Amobil fått en svart telefon når det bare er hvite i butikkene.. Får de telefonen fra en annen plass? Syns det er helt forferdelig og gå å vente på at svart skal komme i butikkene.. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 Siden Amobil ikke testet en norsk utgave av mobilen, så er den vel ikke fra noen av butikkene. Fristende som det er å flytte bestillingen over til MPX, så har jeg lenge vært fast bestemt på den sorte, så jeg venter tålmodig på denne. Lenke til kommentar
mrhw Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 Noen av dere som har fått den som kunne tenke seg å filme litt trykking i menyene? Lenke til kommentar
JaNeiJo Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) Bradbury: Samma her. Klorer meg fortsatt fast i ordrebekreftelsen på den svarte, men har vært veeldig nære å bestille den hvite... Forresten; hvordan er tastelåsen på N97? Vet at der er en låse-knapp på siden av telefonen, men hva skjer ved innkommende anrop: -Svarer man kun via svar-knappen eller kan man også svare via touch? -Evt. er det da "glide-bryter" eller "trykkknapp" for å svare? Jeg spør fordi min lite savnede Diamond besvarte samtaler bare ved å ligge i lommen, så dette vet jeg er irriterende. Endret 10. juni 2009 av JaNeiJo Lenke til kommentar
junkish Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 Bradbury: Samma her. Klorer meg fortsatt fast i ordrebekreftelsen på den svarte, men har vært veeldig nære å bestille den hvite... Forresten; hvordan er tastelåsen på N97? Vet at der er en låse-knapp på siden av telefonen, men hva skjer ved innkommende anrop: -Svarer man kun via svar-knappen eller kan man også svare via touch? -Evt. er det da "glide-bryter" eller "trykkknapp" for å svare? Jeg spør fordi min lite savnede Diamond besvarte samtaler bare ved å ligge i lommen, så dette vet jeg er irriterende. virker som du må slå av tastelåsen for å svare:) fått en telefon mens den hadde tastelås på. måtte skru av tastelåsen først før jeg fikk svart da Lenke til kommentar
JaNeiJo Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 Ok. Hadde vel håpet at det skulle være en smartere funksjon for dette...virker litt gammedags og tungvint å måtte bruke to knapper for å besvare et anrop :/ . Kanskje er det noen innstillinger for dette som du har oversett? Lenke til kommentar
Spectre Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 Jeg har bestilt herfra: http://www.ripefritt.no/index.php?nr=90&am...2&startrow= Ripefritt.no er vel bare en videreselger av invisibleShield produktene og får de fra Zagg de også vil jeg tro. (Den opprinnelige Invisible Shield siten endret forøvrig navn navn til Zagg.com i fjor en gang). Jeg har handlet flere ganger direkte fra Invisible Shield/Zagg tidligere og kan anbefale handel derfra. Prisen derfra er under 200kr grensa slik at en slipper moms og leveringen har vært forholdsvis rask rett i postkassa. Send gjerne inn en forespørsel her om å få det i produksjon: http://www.zagg.com/hotgadgets/index.php Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå