Gå til innhold

Nokia N97 - Diskuter den her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nokia har kuttet ut de rotasjons effektene

Så skjermen roteres altså kun når du drar frem tastaturet eller når du manuelt velger at skjermen skal snus via menyen? Det er ikke noe valg under innstillingene til displayet hvor du kan aktivere automatisk rotering av skjerm?

 

Du kan aktivere rotasjon av skjermen uavhengig av tastatur også, det var deaktivert som standard på min telefon. Endringen gjøres på innstillinger/telefon/sensorinnstill./snukontroll. Der kan du også velge at telefonen skal slå av lyd ved innkommende anrop ved å snu telefonen.

Lenke til kommentar
Nokia har kuttet ut de rotasjons effektene

Så skjermen roteres altså kun når du drar frem tastaturet eller når du manuelt velger at skjermen skal snus via menyen? Det er ikke noe valg under innstillingene til displayet hvor du kan aktivere automatisk rotering av skjerm?

 

På N95 er jeg ganske fornøyd med denne muligheten, men jeg skulle ønske den kun fungerte når nettleseren er aktiv eller når jeg ser på bilder/video. Det er litt irriterende når jeg legger meg i sengen og skal sette alarmen for morgendagen, så vrir skjermen seg uten at jeg ønsker det.

 

Tror jeg ordla meg ganske dårlig der. Rotasjon slik du tenker funker perfekt.

Og er veldig rask og presis. Funker på bedre vinkler enn n82 gjorde.

 

Du kan velge den av eller på :)

 

Jeg snakker om en eller annen fancy effekt jeg så på youtube :)

Lenke til kommentar
Er det noen som vet om noe bra Invisible Shield til N97? Kjøpte fra zagg.com til min 5800, å fornøyd med den, men de har ikke til N97.

 

aanseth

 

Jeg har bestilt herfra: http://www.ripefritt.no/index.php?nr=90&am...2&startrow=

 

Har også bestilt derfra, men skulle gjerne hatt det fra dag 1 så håper de snart får den inn.

 

Hvordan har Amobil fått en svart telefon når det bare er hvite i butikkene.. Får de telefonen fra en annen plass?

 

Syns det er helt forferdelig og gå å vente på at svart skal komme i butikkene..

Lenke til kommentar

Bradbury: Samma her. Klorer meg fortsatt fast i ordrebekreftelsen på den svarte, men har vært veeldig nære å bestille den hvite...

 

Forresten; hvordan er tastelåsen på N97?

Vet at der er en låse-knapp på siden av telefonen, men hva skjer ved innkommende anrop:

-Svarer man kun via svar-knappen eller kan man også svare via touch?

-Evt. er det da "glide-bryter" eller "trykkknapp" for å svare?

 

Jeg spør fordi min lite savnede Diamond besvarte samtaler bare ved å ligge i lommen, så dette vet jeg er irriterende.

Endret av JaNeiJo
Lenke til kommentar
Bradbury: Samma her. Klorer meg fortsatt fast i ordrebekreftelsen på den svarte, men har vært veeldig nære å bestille den hvite...

 

Forresten; hvordan er tastelåsen på N97?

Vet at der er en låse-knapp på siden av telefonen, men hva skjer ved innkommende anrop:

-Svarer man kun via svar-knappen eller kan man også svare via touch?

-Evt. er det da "glide-bryter" eller "trykkknapp" for å svare?

 

Jeg spør fordi min lite savnede Diamond besvarte samtaler bare ved å ligge i lommen, så dette vet jeg er irriterende.

 

virker som du må slå av tastelåsen for å svare:)

fått en telefon mens den hadde tastelås på. måtte skru av tastelåsen først før jeg fikk svart da

Lenke til kommentar

 

Ripefritt.no er vel bare en videreselger av invisibleShield produktene og får de fra Zagg de også vil jeg tro.

(Den opprinnelige Invisible Shield siten endret forøvrig navn navn til Zagg.com i fjor en gang). Jeg har handlet flere ganger direkte fra Invisible Shield/Zagg tidligere og kan anbefale handel derfra. Prisen derfra er under 200kr grensa slik at en slipper moms og leveringen har vært forholdsvis rask rett i postkassa.

 

Send gjerne inn en forespørsel her om å få det i produksjon:

http://www.zagg.com/hotgadgets/index.php

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...