Gå til innhold

Nokia N97 - Diskuter den her!


Anbefalte innlegg

Nokia Messenger (NM):

ok, jeg gjorde ett nytt forsøk med NM pga den innebygde støtten for html-meldinger. Etter å ha puslet med innstillingene en stund nå, ser jeg på nokia sine sider at "HTML-e-post kan bare vises på S60 Feature Pack 1- og Feature Pack 2-enheter"

 

Nåvel...da blir det avinstallering igjen :yucky:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sjekk at du ikke har numrene lagret på sim-kortet også..

Jeg trodde det var nok å stille inn telefonen så den ikke hentet nummer fra sim-kortet. Men nå har jeg slettet alle lagrede kontakter fra sim-kortet også. Da jeg deretter så på tidligere mottatte meldinger sto de fremdeles med bare nummer som avsender. Men da jeg fikk en ny melding så kom denne med navn. :new_woot: Ikke værst! Det tok ganske lang tid å slette alle kontaktene fra sim-kortet.

Lenke til kommentar
Sjekk at du ikke har numrene lagret på sim-kortet også..

Jeg trodde det var nok å stille inn telefonen så den ikke hentet nummer fra sim-kortet. Men nå har jeg slettet alle lagrede kontakter fra sim-kortet også. Da jeg deretter så på tidligere mottatte meldinger sto de fremdeles med bare nummer som avsender. Men da jeg fikk en ny melding så kom denne med navn. :new_woot: Ikke værst! Det tok ganske lang tid å slette alle kontaktene fra sim-kortet.

Jeg har gjort det samme, men må jo være en feil dette også, har aldri hatt dette problemet på noen tidligere Nokia telefoner som jeg har hatt.

Har hatt en del Nokia telefoner opp gjennom, de siste er N82 og 5800, men aldri opplevd noen med så mye feil på som denne. Litt synd, men regner med en oppdatering rimelig snart.

Lenke til kommentar
Jeg har gjort det samme, men må jo være en feil dette også, har aldri hatt dette problemet på noen tidligere Nokia telefoner som jeg har hatt.

Har hatt en del Nokia telefoner opp gjennom, de siste er N82 og 5800, men aldri opplevd noen med så mye feil på som denne. Litt synd, men regner med en oppdatering rimelig snart.

Ja, det er synd de ikke har gjort programvaren ferdig en gang. Og det de har gjort er dårlig. Trodde de skulle konkurrere med iPhone. Håper det kommer noen kraftige oppgraderinger. Ellers har de tapt i kappløpet med Apple.

Endret av thorhe
Lenke til kommentar

Hvit joypad i gummi kan i lengden bli litt styggt har jeg funnet ut.

 

Min har blitt bitte litt dirty (såvidt det er) på den ene sia. Prøvde å gnikke bort med

q-tip og litt sprit, noe som ikke funka. Dette er ikke noe big problem nå.

 

Men etter et års bruk av telefonen tipper jeg den ikke er like hvit lengre..

 

(På gummi-joypad'n that is)

Lenke til kommentar
Hvit joypad i gummi kan i lengden bli litt styggt har jeg funnet ut.

 

Min har blitt bitte litt dirty (såvidt det er) på den ene sia. Prøvde å gnikke bort med

q-tip og litt sprit, noe som ikke funka. Dette er ikke noe big problem nå.

 

Men etter et års bruk av telefonen tipper jeg den ikke er like hvit lengre..

 

(På gummi-joypad'n that is)

 

åh, hadde du busefingre når du brukte den ?

neida, men om det er skit må det jo gå vekk ?

er ikke slitasje?

min er også bittelitt misfarget, tror kanskje at joypaden ikke er massiv hvit, så blir vell fort slitt.. litt kjipt men jaja

Endret av junkish
Lenke til kommentar
stor sjangs for at vi får firmware update den 1.juli.

 

Official: N97 SW 1.1 (11.x.021) to be released to first variants on July 1st 2009

om kilden er ekte så :)

kanskje vi får ngage og skype da

 

Har vanskelig for å tro at at skype kommer da, men ingenting hadde vært bedre enn det. Jeg vil tro de først kommer in firmware update som retter bugs osv.

Lenke til kommentar
Jeg stiller meg tvilende til at Skype i det hele tatt vil komme i form av en firmware-oppdatering til N97. Finnes det en troverdig kilde på dette som ikke er fra februar eller tidligere? Diverse mobiloperatører var visst ganske så skeptisk til at Skype skulle integreres med telefonen.

 

Spurte om det samme tidligere i tråden og da ga Symbian_Pro meg denne linken.

 

Nå fant jeg også denne linken og denne linken.

Endret av EldarH
Lenke til kommentar

Nettverksstabiliteten i denne telefonen er vel det som har imponert meg mest. Jeg har satt opp Wlan som standardtilkobling da jeg er innom 4 forskjellige wlan i løpet av dagen. Den kobler seg opp automatisk mellom de forskjellige wlan uten plunder og har fungert dønn stabilt hele tiden.

:thumbs:

Lenke til kommentar
Nettverksstabiliteten i denne telefonen er vel det som har imponert meg mest. Jeg har satt opp Wlan som standardtilkobling da jeg er innom 4 forskjellige wlan i løpet av dagen. Den kobler seg opp automatisk mellom de forskjellige wlan uten plunder og har fungert dønn stabilt hele tiden.

:thumbs:

jeg har heller ikke hatt noe problemer med nettverksstabiliteten. Er faktisk imponert over hvor bra den er.

Det er verre med alarmen på telefon den er ikke stabil... :thumbdown:

Og her om dagen satt jeg å så på you tube på tlf.

Og når jeg var ferdig avsluttet jeg som jeg skulle, men fikk problemer med at jeg ikke fikk opp menyen og fikk heller ikke slått av tlf. så jeg måtte ta batteriet ut for å få tlf til å fungere som den skulle.

Men som alle andre har sagt, så er vel dette forhåpentligvis noe som blir i orden etterhvert.

Lenke til kommentar
Det er verre med alarmen på telefon den er ikke stabil... :thumbdown:

Og dette er faktisk hoderystende. Jeg har forsøkt å finne et system i galskapen, men det virket tilfeldig om alarmen gikk av ett eller fire minutter for sent. I morges ble det verre. Jeg hadde én alarm satt til 07:30, én til 07:38 og en siste 07:44.

 

Først kl 07:38 gikk den første alarmen av, og da stod det 07:31 på skjermen (hvorfor ikke 07:30 som den var programmert til...?). Umiddelbart etter at jeg stoppet denne, da gikk den neste av. Den ble jo da faktisk riktig. Den som skulle gå av 07:44, gikk først av kl 07:48. Nå har jeg faktisk bragt min N95 ut av pensjonistenes rekker for å tjenestegjøre som vekkeklokke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...