Gå til innhold

Nokia N97 - Diskuter den her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som bruker gmail? Jeg satte opp gmail på N97 og synes jeg får veldig dårlig oversikt over mailene mine. Noen av de kommer ikke opp i det hele tatt. Og mailene blir ikke sortert på dato selv om jeg har stilt inn på dette.

Bruk Nokia Messaging

Jeg mener det er den jeg bruker nå? Er det ikke den som ligger klar da du får spørsmål om å sette opp mail på telefonen?

Lenke til kommentar
Jeg må si jeg foretrekker Nokia PC Suite framfor Ovi Suite, men nå ser det ut som om Nokia slår sammen samtlige av sine software løsninger for PC inn i ett enkelt produkt: Nokia Ovi Suite 2.0

 

http://betalabs.nokia.com/blog/2009/06/23/...n-in-the-future

 

Kan bli spennende dette. Må si meg enig i at det har vært utrolig rotete med så mange forskjellige programmer.

Noen som har installert og prøvd denne betaversjonen?

Lenke til kommentar
Noen som bruker gmail? Jeg satte opp gmail på N97 og synes jeg får veldig dårlig oversikt over mailene mine. Noen av de kommer ikke opp i det hele tatt. Og mailene blir ikke sortert på dato selv om jeg har stilt inn på dette.

Bruk Nokia Messaging

Jeg mener det er den jeg bruker nå? Er det ikke den som ligger klar da du får spørsmål om å sette opp mail på telefonen?

Nei. Nokia Messaging må lastes ned.

Lenke til kommentar
Jeg håper på en oppdatering av Facebook applikasjonen. Den oppdateringen som kom nå til iPhone ligger langt foran. Og den har chat. Jeg har i hvert fall ikke klart å finne noen chat i Facebook applikasjonen på N97.

 

Noen som bruker gmail? Jeg satte opp gmail på N97 og synes jeg får veldig dårlig oversikt over mailene mine. Noen av de kommer ikke opp i det hele tatt. Og mailene blir ikke sortert på dato selv om jeg har stilt inn på dette.

 

Jeg bruker Gmail. Her sorterer alt seg slik som det skal :)

Lenke til kommentar
Jeg håper på en oppdatering av Facebook applikasjonen. Den oppdateringen som kom nå til iPhone ligger langt foran. Og den har chat. Jeg har i hvert fall ikke klart å finne noen chat i Facebook applikasjonen på N97.

 

Noen som bruker gmail? Jeg satte opp gmail på N97 og synes jeg får veldig dårlig oversikt over mailene mine. Noen av de kommer ikke opp i det hele tatt. Og mailene blir ikke sortert på dato selv om jeg har stilt inn på dette.

 

Jeg bruker Gmail. Her sorterer alt seg slik som det skal :)

Skjønn det den som kan. Jeg håper det kommer en FW-oppdatering veldig snart.

:dontgetit:

Lenke til kommentar
Noen som bruker gmail? Jeg satte opp gmail på N97 og synes jeg får veldig dårlig oversikt over mailene mine. Noen av de kommer ikke opp i det hele tatt. Og mailene blir ikke sortert på dato selv om jeg har stilt inn på dette.

Bruk Nokia Messaging

Jeg mener det er den jeg bruker nå? Er det ikke den som ligger klar da du får spørsmål om å sette opp mail på telefonen?

Nei. Nokia Messaging må lastes ned.

Jeg registrert meg her, lastet ned og innstallerte. Dette ser bra ut det. :) Noen som vet om det finnes en Widget for Nokia Messaging til N97?

Lenke til kommentar

thorhe:

Har du husket å sette opp abonnement på mappene under e-post innstillinger (Mappeabonnement)?

Gmail applikasjonen henter kun fra inbox som standard. Bruker du etiketter i Gmail må du også "abonnere" på disse.

 

Forresten: har du prøvd å slå av/på gruppesortering - ligger i innstillingene ( ->innstillinger/telefon/Programinnstill./Meldinger/Annet...

...vet jo aldri ;)

Endret av JaNeiJo
Lenke til kommentar

Førstepost oppdatert med videokonverteringsguide :) For de som liker å se film på telefonen.

 

Hvis noen andre vil lage guider til diverse ting er det bare å sende meg en PM

 

thorhe, epost widgeten støtter nokia messaging. Jeg brukte først den innebygde klienten, men byttet kjapt etter jeg fant ut hvor dårlig den var. Nokia messaging støtter også Push noe den innebygde ikke gjør.

Endret av Symbian_Pro
Lenke til kommentar
thorhe:

Har du husket å sette opp abonnement på mappene under e-post innstillinger (Mappeabonnement)?

Gmail applikasjonen henter kun fra inbox som standard. Bruker du etiketter i Gmail må du også "abonnere" på disse.

Dette fant jeg ikke. :( Hadde ikke lyst til å gi meg, men måtte inse at jeg ikke fant de innstillingene. Hvor er de gjemt?

Lenke til kommentar
Førstepost oppdatert med videokonverteringsguide :) For de som liker å se film på telefonen.

 

Hvis noen andre vil lage guider til diverse ting er det bare å sende meg en PM

 

thorhe, epost widgeten støtter nokia messaging. Jeg brukte først den innebygde klienten, men byttet kjapt etter jeg fant ut hvor dårlig den var. Nokia messaging støtter også Push noe den innebygde ikke gjør.

 

Bare for å teste prøvde jeg Nokia messaging på E90. For å se hva dette gikk ut på. Fy faen e har gått glipp av mye :/

 

Hvorfor er ikke dette standard e-post klienten på Nokia mobiler? Hvor mange år har Nokia massagig eksistert?

Endret av EldarH
Lenke til kommentar
Dette fant jeg ikke. :( Hadde ikke lyst til å gi meg, men måtte inse at jeg ikke fant de innstillingene. Hvor er de gjemt?

 

Gå inn i e-post via Hovedmenyen >Meldinger >Gmail (ikke via widget).

-du skal nå stå i Gmail-mappestrukturen. Du har sannsynligvis bare Inbox der (?). Trykk "Valg" - "E-post innstillinger" - "Innstillinger for henting" - "Mappeabonnement" (du må koble til e-postkassen for å hente mappene dine) . Merk for mappene du vil skal vises i telefonens epostapp.

PS: "Stjernemerket" e-post ligger under [Gmail] mappen.

 

:thumbup:

Endret av JaNeiJo
Lenke til kommentar
thorhe, epost widgeten støtter nokia messaging. Jeg brukte først den innebygde klienten, men byttet kjapt etter jeg fant ut hvor dårlig den var. Nokia messaging støtter også Push noe den innebygde ikke gjør.

Takk. Jeg fant det nå. Skal man ha fullt utbytte av denne mobilen så må man ikke være redd for å lete i menyer.

:cool:

Lenke til kommentar
Dette fant jeg ikke. :( Hadde ikke lyst til å gi meg, men måtte inse at jeg ikke fant de innstillingene. Hvor er de gjemt?

 

Gå inn i e-post via Hovedmenyen >Meldinger >Gmail (ikke via widget).

-du skal nå stå i Gmail-mappestrukturen. Du har sannsynligvis bare Inbox der (?). Trykk "Valg" - "E-post innstillinger" - "Innstillinger for henting" - "Mappeabonnement" (du må koble til e-postkassen for å hente mappene dine) . Merk for mappene du vil skal vises i telefonens epostapp.

PS: "Stjernemerket" e-post ligger under [Gmail] mappen.

 

:thumbup:

 

Du kan også gjøre det her:

http://email.nokia.com

Lenke til kommentar

Med Nokia Messenger så får jeg ikke hentet e-post eldre enn 30 dager :( . Noen andre som har fått det til?

 

Når det gjelder den innebygde epost-klienten: Push funker så lenge man er koblet til postkassen og har aktivert "Auto-oppdater" under >automatisk henting >E-postvarslinger. Testet akkurat dette. Dvs at man må ikke trykke "Avslutt" når man går ut av epost (trykk heller "legg på" knappen, slik at epost-app blir liggende å kjøre i bakgrunnen)

 

Kuriositet: Merkelig nok så registreres innkommende epost i telefonens inbox før den registreres i gmail.com inbox'en :/

Endret av JaNeiJo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...