Gå til innhold

Nokia N97 - Diskuter den her!


Anbefalte innlegg

Fikk min n97 i dag. Bestillte den uten abonement, men utenpå esken står det at den selges med valgfritt abonement fra Telenor. Har jeg fått feil? Ellr kan jeg bare åpne esken og bruke den?

 

Noen fler som har opplevd det samme? Kjøpte den fra MPX.

Endret av chevyz28
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fikk min n97 i dag. Bestillte den uten abonement, men utenpå esken står det at den selges med valgfritt abonement fra Telenor. Har jeg fått feil? Ellr kan jeg bare åpne esken og bruke den?

 

Noen fler som har opplevd det samme? Kjøpte den fra MPX.

 

 

stod samme på min fra komplett, men tror ikke det er noe binding nei.. ikke at jeg får prøvd det da jeg bare har diverse telenor abb her

Lenke til kommentar
Fikk min n97 i dag. Bestillte den uten abonement, men utenpå esken står det at den selges med valgfritt abonement fra Telenor. Har jeg fått feil? Ellr kan jeg bare åpne esken og bruke den?

 

Noen fler som har opplevd det samme? Kjøpte den fra MPX.

 

Kjæresten opplevde det samme etter å ha bestilt en 5800 på Expert, hun har NetCom. Var bare å sette i simkortet og fyre opp mobilen :)

Lenke til kommentar
Fikk min n97 i dag. Bestillte den uten abonement, men utenpå esken står det at den selges med valgfritt abonement fra Telenor. Har jeg fått feil? Ellr kan jeg bare åpne esken og bruke den?

 

Noen fler som har opplevd det samme? Kjøpte den fra MPX.

 

 

Eller så kan du jo være så vågal til å gjøre noe så halsbrekkende å faktisk åpne esken og prøve!

Lenke til kommentar
Fikk min n97 i dag. Bestillte den uten abonement, men utenpå esken står det at den selges med valgfritt abonement fra Telenor. Har jeg fått feil? Ellr kan jeg bare åpne esken og bruke den?

 

Noen fler som har opplevd det samme? Kjøpte den fra MPX.

 

 

Eller så kan du jo være så vågal til å gjøre noe så halsbrekkende å faktisk åpne esken og prøve!

 

Ville ikke bryte forseglingen.

Men har nå åpnet boksen og alt fungerer greit. Denne meldingen er skrevet på n97'n min.

Lenke til kommentar

Jeg tror det samme klistremerket var på esken til min N95. Jeg skjønner det ikke helt. Er det noen spesielle fordeler knyttet til dette? Kan man ta med seg esken til en forhandler og få en eller annen rabatt? Hvis det ikke er noen spesielle fordeler, så betyr det rett og slett bare at det er mulig å bruke abonnement fra Telenor på denne telefonen. Åh jøss, det hadde jeg aldri trodd!

Lenke til kommentar
Jeg tror det samme klistremerket var på esken til min N95. Jeg skjønner det ikke helt. Er det noen spesielle fordeler knyttet til dette? Kan man ta med seg esken til en forhandler og få en eller annen rabatt? Hvis det ikke er noen spesielle fordeler, så betyr det rett og slett bare at det er mulig å bruke abonnement fra Telenor på denne telefonen. Åh jøss, det hadde jeg aldri trodd!

 

Vel, med 5800 til tjejen, så var det sånn at de som skulle ha Telenorabonnement fikk med sånn beskyttelsessak (som jeg har nevnt tidligere i tråden)

Lenke til kommentar
:yes:

Må bare skryte litt av protectionfilms24's kundeservice. Etter at jeg hadde sendt dem mail m/bilde av problemet, fikk jeg svar etter 10 minutter:

 

Hello,

Thank you very much for your information. In this case we will naturally resupply you with a suitable film.

 

We ask you to please excuse the additional effort.

 

En time etter dette kom en bekreftelse på at ny screen-protector var sendt i posten.

 

Et eksempel til etterfølgelse av mange nettbutikker der ute!

 

 

Så er det bare å håpe at den nye passer...

Fikk min i dag, men får nok ikke testet den før i morgen. Kjøpte en fra zagg.com til min 5800 å synes den så mer proff ut, enklere å montere, men, men, får teste i morgen får vi se.

Lenke til kommentar
Jeg tror det samme klistremerket var på esken til min N95. Jeg skjønner det ikke helt. Er det noen spesielle fordeler knyttet til dette? Kan man ta med seg esken til en forhandler og få en eller annen rabatt? Hvis det ikke er noen spesielle fordeler, så betyr det rett og slett bare at det er mulig å bruke abonnement fra Telenor på denne telefonen. Åh jøss, det hadde jeg aldri trodd!

Enheten er konfigurert for Telenor, det vil si at det allerede ligger inne oppsett for GPRS og MMS via Telenor.

Lenke til kommentar
Jeg tror det samme klistremerket var på esken til min N95. Jeg skjønner det ikke helt. Er det noen spesielle fordeler knyttet til dette? Kan man ta med seg esken til en forhandler og få en eller annen rabatt? Hvis det ikke er noen spesielle fordeler, så betyr det rett og slett bare at det er mulig å bruke abonnement fra Telenor på denne telefonen. Åh jøss, det hadde jeg aldri trodd!

Enheten er konfigurert for Telenor, det vil si at det allerede ligger inne oppsett for GPRS og MMS via Telenor.

 

På min telefon lå det inne for alle opperatørene.. Vil tro det gjør dette på disse telefonene også.

Jeg startet opp telefonen første gang uten sim kort, da valgte jeg ei liste over land, valgte Norge så kom de forskjellige opperatørerne for norge opp, og når jeg valgte netcom kom innstillingere for MMS og dataoppkobling. Netcom Internett osv.

Lenke til kommentar
Har nå mottatt tlf også :D

 

 

Vedr. screen-protectoren så passet ikke denne! Den ville ikke "legge seg" rundt "Nokia"-badgen og nedre kant av telefonen. Det er her snakk om veldig små avvik, men det var nok til at det resulterte i luftbobler rundt disse kantene. Hull rundt kamera, høytaler, menyknapp osv var bra.

 

*aanseth; Kan du gi tilbakemelding når du har fått din? (Kan jo rett og slett være en produksjonsfeil på min)

 

 

Har sendt mail til protectionfilms24.

Samme problem her, den er litt for stor. Uff, Uff. Fester seg dårlig langs kanten. Likte den fra Zagg.com bedre når det gjelder montering, men denne var glattere i overflaten. Det er bra.

 

Men dere som ikke har montert noen Shield, hvordan funker det, blir skjermen stygg? Tenker fortsatt på resultatet etter den testen, hvis skjermen ikke får riper etter den behandlingen så???

Lenke til kommentar
Har ett spørsmål. Skulle ringe banken i dag, og må da taste inn menyvalg. Men det er ikke noe nummertaster på skjermen. Er man nødt til å åpne telefonen for å få dette til eller er det en måte å få fram nummertastaturet under en samtale?

Under samtalen trykker du på "Oppringing" nede i høyre hjørnet på skjermen.

Lenke til kommentar
Har ett spørsmål. Skulle ringe banken i dag, og må da taste inn menyvalg. Men det er ikke noe nummertaster på skjermen. Er man nødt til å åpne telefonen for å få dette til eller er det en måte å få fram nummertastaturet under en samtale?

Under samtalen trykker du på "Oppringing" nede i høyre hjørnet på skjermen.

 

Ahhh! Takk skal du ha :!:

Lenke til kommentar

I dag sov jeg rett forbi to alarmer... Enten så var jeg veldig veldig trøtt i morges, eller så er det mer tull med alarmene enn jeg trodde. Hvis de først har for vane å gå av fire minutter for sent, så er det vel ikke umulig at de ikke går av i det hele tatt heller. Jeg tror kanskje jeg skal teste en av alarmapplikasjonene på store.ovi.com.

Endret av Bradbury
Lenke til kommentar
Men dere som ikke har montert noen Shield, hvordan funker det, blir skjermen stygg? Tenker fortsatt på resultatet etter den testen, hvis skjermen ikke får riper etter den behandlingen så???

Den har hittil blitt forbausende lite stygg. Ingen riper og lite fingermerker.

Lenke til kommentar

Jeg håper på en oppdatering av Facebook applikasjonen. Den oppdateringen som kom nå til iPhone ligger langt foran. Og den har chat. Jeg har i hvert fall ikke klart å finne noen chat i Facebook applikasjonen på N97.

 

Noen som bruker gmail? Jeg satte opp gmail på N97 og synes jeg får veldig dårlig oversikt over mailene mine. Noen av de kommer ikke opp i det hele tatt. Og mailene blir ikke sortert på dato selv om jeg har stilt inn på dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...