Gå til innhold

Nokia N97 - Diskuter den her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min var i Oslo i går så regner med at den er på plass i løpet av dagen. :D

Men ble litt skuffet i går når jeg leste testen på dinside.no, ble ingen toppscore der. Kan dere som allerede her mottatt den si noe så jeg får tilbake den samme gløden som jeg har hatt siden des. i fjor. Please!!!

Lenke til kommentar
På S60 v3 har man et "program" til overføring av all brukerdata fra en S60-modell til en annen. Dette gjøres relativt kjapt via blåtann. Husker ikke helt hva programmet het, desverre, men antar at det er til s60 v5 også :)

På 5800 går du på Instillinger -> Tilkobling -> Dataoverføring -> Tlf.overføring.

 

Skal teste det selv senere i dag bare jeg får hentet min N97 på posten. :D

Lenke til kommentar
aanseth, du mener testen skrevet av Thomas Marynowski, ITavisens spillanmelder? Haha, for å si det sånn: den gjennomsnittlige amobil forumbruker har nok mer peiling enn han der.

 

Min ligger forsatt på omlastingsterminalen og der har den vært i snart ett døgn.

Godt å høre. :thumbup:

Min er ikke oppdaterte siden de fikk den inn på omlastingsterminalen i går klokken 09:59, men hvis jeg ikke får den i dag kommer jeg til å saksøke noen!!! :mad:

Lenke til kommentar
På S60 v3 har man et "program" til overføring av all brukerdata fra en S60-modell til en annen. Dette gjøres relativt kjapt via blåtann. Husker ikke helt hva programmet het, desverre, men antar at det er til s60 v5 også :)

På 5800 går du på Instillinger -> Tilkobling -> Dataoverføring -> Tlf.overføring.

 

Skal teste det selv senere i dag bare jeg får hentet min N97 på posten. :D

 

Funket ikke med min E90 :thumbdown:

Lenke til kommentar

Det er vel flere her som venter på invisibleSHIELD

 

Fikk denne mailen på onsdag:

 

Recently, you submitted your name to send us your Nokia N97 for us to design an invisibleSHIELD for it. We have now received enough requests for this device that we would like to design an invisibleSHIELD for it.

 

noen som har noen erfaring om det tar lang tid fra de begynner å lage til det er tilgjengelig å kjøpe/de begynner å sende ut..

Lenke til kommentar

Siden ingen av de som har n97 her klarer å svare på om fm-transmitteren funker greit, poster jeg dette svaret fra et annet forum:

N97 FM Transmitter - works very well and is simple to set-up and use.

Used 90.0FM with the car stereo. Even transmits with RDS so the RDS receiver displays 'NOKIA' when they are on the same frequency. It is a little quieter than normal radio stations but that's what volume is for.

Lenke til kommentar
Siden ingen av de som har n97 her klarer å svare på om fm-transmitteren funker greit, poster jeg dette svaret fra et annet forum:
N97 FM Transmitter - works very well and is simple to set-up and use.

Used 90.0FM with the car stereo. Even transmits with RDS so the RDS receiver displays 'NOKIA' when they are on the same frequency. It is a little quieter than normal radio stations but that's what volume is for.

Fikk ikke med meg at noen spurte. Funker fint den. Bedre lyd enn jeg hadde ventet. Har problemer med at bilstereoen skifter kanal når jeg bruker den, men det er nok en innstilling på radioen, og har ikke noe med telefonen å gjøre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...