King_Canute Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Jeg har for noen måneder siden gått fra N97 til Samsung Galaxy S, men i den forbindelse har jeg tenkt å gi min "gamle" N97 til noen som har mer bruk for den, enn hva jeg har. Hvordan er det mulig å få telefonen fullstendig slettet, slik den var da jeg kjøpte den? Det vil si at absolutt alt blir borte utenom om symbian da. Lenke til kommentar
Fleksnes Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 (endret) Jeg har for noen måneder siden gått fra N97 til Samsung Galaxy S, men i den forbindelse har jeg tenkt å gi min "gamle" N97 til noen som har mer bruk for den, enn hva jeg har. Hvordan er det mulig å få telefonen fullstendig slettet, slik den var da jeg kjøpte den? Det vil si at absolutt alt blir borte utenom om symbian da. Formater E-disken, og deretter tar du en hard reset av telefonen. Da skal alt være borte. Endret 6. september 2010 av Fleksnes Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 You can reset your N97 while pressing the 4 buttons describe above: Power button Space key Delete key (left arrow logo) Caps /shift button (up arrow logo) Dette skal ta alt. Lenke til kommentar
King_Canute Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 You can reset your N97 while pressing the 4 buttons describe above: Power button Space key Delete key (left arrow logo) Caps /shift button (up arrow logo) Dette skal ta alt. Dette sletter ikke hele telefonen, men som Fleksnes sier, formater E, og så hard reset, tror jeg vil fungere, tester nå. Takker for svar. Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Den nye firmware skal være mer stabilt. Fikk akkurat mobilen tilbake etter service. Nå går den faktisk mye raskere og skal være mindre bugs på det. Gjenstår å se etter jeg har lastet ned appsene jeg trenger om den fortsatt er like raskt og stabilt Lenke til kommentar
CFM Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Er 21.0.045 fortsatt den nyeste? Er i hvertfall den jeg får opp når jeg skal oppgradere via NSU... Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Nyeste er 22.0.110 Changelog Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 Liten bumb for de som fortsatt bryr seg om N97 Da har jeg levert min N97 for tredje gang med samme feil og venter på verkstedet skal gi meg en bekreftelse på heving av kjøpet. Den nye frimware (22.0.110) er mye verre enn forventet. Ja, ringetone feilen er borte, du får ringt konstant (får ikke vidrekobling meldingen), men alt annet er fortsatt der og mer. Lister over de problemene jeg har fått: -Problemer med ovi store, får ikke lastet ned ordentlig -Tapte anroper, både med touchsvar som er uresponsiv og ingen ringetone i det hele tatt -Manglede iconer, de er plutselig usynlig, noe av dem er brukbar og noe ikke -Må restarte oftere for at mobilen skal virke normalt igjen pga treighet -Multitasking er blitt mer begrenset, altså bruker du f.eks musikk, gps m/navigering og fm-sender samtidig vil mobilen slite enda fortere enn før -Får for lite minne igjen beskjeden mer oftere Men det er også noe positive merknader som også burde nevnes: -Touchen er mer responsiv (sikkert fordi jeg fikk ny skjerm da jeg fikk den tilbake fra service) -Bedre batterikapasitet -Glattere videoavspilling -Etter restart av mobilen funker tastaturen nesten med en gang -GPS søking er faktisk bedre enn før, finner signal fortere (ikke A-GPS metoden) Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Har to stk n97 mini, men må si at lydkvaliteten når man hører på musikk. Sammenlignet med 5800, så er jo 5800 i en mye høyere divisjon. Er det flere som mener lyden ved musikkavspilling er alt under det man skal kunne forvente seg? Lenke til kommentar
Fender77 Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 tenker du via høytaler eller headset? Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Tenker via headsett. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 (endret) Og der paja N97'n min. Er bare skjermen som ble knust, men ettersom det kun egentlig har vært problemer så gidder jeg rett og slett ikke fikse den. Flere enn meg som har hatt problemer med at den ofte plutselig hopper ut av samtalen? Nei, nå er det takk og farvel til Nokia for en stund. Endret 21. oktober 2010 av Audi TDI Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Jepp, lillebror sin sleit lenge med det. Han bytta den eventuellt ut i en nyere HTC-telefon. Skjermen slutta å reagere så han fikk ikke svart på samtaler, og den kunne plutselig bare legge på av seg selv. Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Såpass ja. Jeg har levert min til service tre ganger på grunn av anropsproblemer lik det som er blitt nevnt over. Ser ut som de enda ikke har fikset det enda, noe som er trist. Lenke til kommentar
Svein Arild Søyland Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Har og hatt inne min tre ganger for ulike problemer. Alt er på langt nær fikset. En drittelefon av klasse - aldri mer Nokia! N8 kan jeg pisse på dersom jeg skulle snuble over den! Lenke til kommentar
LeoNoWay Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 RIP N97. Hvor er tilsvarende trå for N8? Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 (endret) RIP N97. Hvor er tilsvarende trå for N8? Bare vent om et par år eller flere oppdateringer etter hverandre. Tror det var ca 5 oppdateringer i løpet av ett år med N97. Helt tragisk med tanke på at det ble verre for hver gang. Endret 25. oktober 2010 av Ky_kun Lenke til kommentar
CFM Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Det ble til at jeg kjøpte en ny skjerm og byttet den mens jeg venter på at Desire HD skal komme. Skjermen funker fint den, meeeeeen det ser ut til at også trykkskjermen har gitt seg for den funker ikke. Så da får jeg heller bruke den gamlegamle Nokiaen som fungerer. Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Heihei! Var på fylla på nyttårsaften og har kommet over et problem! Når jeg våknet dagen derpå hadde det skjedd alt mulig rart på telefonen min(regner med telefonene hadde lekt seg litt i lomma av seg selv). Det som har skjedd er at hodetelefonsymbolet har kommet opp øverst i høyre hjørnet. Dette betyr at hvis jeg skal ringe noen eller ta imot en samtale så må jeg ha på øretelefoner. Har prøvd meg frem og tilbake, men skjønner ikke hvordan jeg skal få slått av dette og det er sykt irriterende. Kan noen hjelpe? Lenke til kommentar
chevyz28 Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Heihei! Var på fylla på nyttårsaften og har kommet over et problem! Når jeg våknet dagen derpå hadde det skjedd alt mulig rart på telefonen min(regner med telefonene hadde lekt seg litt i lomma av seg selv). Det som har skjedd er at hodetelefonsymbolet har kommet opp øverst i høyre hjørnet. Dette betyr at hvis jeg skal ringe noen eller ta imot en samtale så må jeg ha på øretelefoner. Har prøvd meg frem og tilbake, men skjønner ikke hvordan jeg skal få slått av dette og det er sykt irriterende. Kan noen hjelpe? Kommer ikke dette symbolet opp når man putter inn hodetelefoner? Prøv å ta pluggen inn og ut noen ganger. Kanskje det har hengt seg opp? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå