Gå til innhold

Nokia N97 - Diskuter den her!

Anbefalte innlegg

Det som irriterer oss mest er at samtlige hun har pratet med på Telebutikken, rundt i drammen og oslo-området, har hatt en sånn

"Hæ, FEIL med N97? Det går da ikke an, den er jo zuperpeeeerfekt lizzm, er jo nokia de lager da ikke noe feil?" holdning og dytter problemet over på henne. "Det må være noe du har rotet med instillinger, prøv å reset fabrikkinnstillinger."

-søster står som et spørsmålstegn og spør om fyren kan gjøre det.

"Nei jeg kan ikke noe med den telefonen, bedre om du gjør det selv, hadet bra".

Makan til håpløse folk i den kjeden..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen her som har prøvd SPB Mobile Shell?

Funker helt fint hos meg! Jeg har ikke opplevd noe "sirup".

Lasta ned 14dagers demoen og ble faktisk så fornøyd at jeg kjøpte den.

Samme her men bare eg har mini'en, synes tlf'en ble kjappere å åpne programmer og slikt faktisk.

Lenke til kommentar

La inn SPB shell idag. Fy fan for et genialt program :ph34r: Mobilen føles enda kjappere, og spesielt den irriterende kinetic-scrolling lagen fra når jeg blar i programmer er helt borte. ALT er lynkjapt. Og gud hvor mye bedre alt ser ut i forhold til den originale(og ufunksjonelle) N97 homescreenen. Har ca 36MB minne nå.

On a sidenote; Noen som vet om det går an å hacke telefonen med 1.21 firmware?

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar

La inn SPB shell idag. Fy fan for et genialt program :ph34r: Mobilen føles enda kjappere, og spesielt den irriterende kinetic-scrolling lagen fra når jeg blar i programmer er helt borte. ALT er lynkjapt. Og gud hvor mye bedre alt ser ut i forhold til den originale(og ufunksjonelle) N97 homescreenen. Har ca 36MB minne nå.

Har også lagt inn SPB shell i dag. Har hatt mye morro med denne siden. Du kan jo ta en titt. No "har" jeg "Andoid HTS desire" på min N97

Lenke til kommentar

Har også lagt inn SPB shell i dag. Har hatt mye morro med denne siden. Du kan jo ta en titt. No "har" jeg "Andoid HTS desire" på min N97

Veldig spennende det der.. skal laste ned demoen til SPB shell umiddelbart... Fint om du kan fortelle litt mer om helt konkret hva du har lagt inn... :D

EDIT: Etter å ha installert SPB shell er det helt klart at denen må kjøpes.. hallo... dette er jo slik telefonen skulle ha vært...

Endret av R@ge
Lenke til kommentar

Nå som jeg har skaffa meg Windows 7 så sliter jeg med å oppdatere mobilen, enten det er med ovi suite eller nokia software updater. Får ikke sjekket det ut.

Skal ikke være noe problem med update via windows 7.

Bruker dette selv :)

Om du laster ned Nokia Software Updater (NSU), og ikke får lagt inn denne, så kan du aktivere kompatibilitets innstillinger for vista eller xp (høyreklikk på fila og velg egenskaper, velg fanen "kompatibilitet" kryss av i første rute, velg Vista SP2, og gjerne kryss av på "kjør som admin").

Husker jeg måtte gjøre dette når jeg gikk over til windows 7 da det kom ut.

Da fikk jeg lagt inn NSU, og oppdatert FW :)

Lenke til kommentar

Nå som jeg har skaffa meg Windows 7 så sliter jeg med å oppdatere mobilen, enten det er med ovi suite eller nokia software updater. Får ikke sjekket det ut.

Skal ikke være noe problem med update via windows 7.

Bruker dette selv :)

Om du laster ned Nokia Software Updater (NSU), og ikke får lagt inn denne, så kan du aktivere kompatibilitets innstillinger for vista eller xp (høyreklikk på fila og velg egenskaper, velg fanen "kompatibilitet" kryss av i første rute, velg Vista SP2, og gjerne kryss av på "kjør som admin").

Husker jeg måtte gjøre dette når jeg gikk over til windows 7 da det kom ut.

Da fikk jeg lagt inn NSU, og oppdatert FW :)

Nice, takk for tipset :)

Hmm... Er ikke så veldig begeistret da jeg leste changeloget. Fikset opp bare noen få problemer, mestparten urelevant for oss i Norge. Får teste litt før jeg dømmer.

Lenke til kommentar

Tenkte jeg skule forsøke å legge inn noen av de modsa som var på den siden, men skjønner ikke helt hvordan det gjøres. Ser stadig vekk at de refererer til x:/system/apps/SpbShell_20028b16.reg og C:\Private\20028b16 eller E:\Private\20028b16

men jeg finner ikke noen slike filer fra før.

Hjelp?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...