Gå til innhold

Nokia N97 - Diskuter den her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nesten alt lyd ut funger med FM-sender. Det eneste jeg ikke får til å virke, som har virket før, er GPS navigasjon.

Ja, har gått lei av N97, men venter med å skaffe ny mobil. Er ikke så keen på å kaste bort 5000kr for n97 for ingenting. Den funger greit, men det er de små bugsene som er sikkelig irriterende.

Noe av bugsene jeg kommer på nå som sikkert dere også har dersom dere har den seneste firmware

- Touchscreen henger seg etter opphold i lomma når den er låst og skal åpnes. (Dette fører til at det blir vanskelig å svare på telefonen via skjermen)

- FM-sender med gps navigasjon virker ikke som nevnt tidligere

- Av og til finner ikke OVI maps adressen i offline modus, mens jeg finner den manuelt.

- Høytalerfunskjon under samtale er hakkete for dem som holder samtale med deg

- Av og til virker ikke Handsfreeknappene og noen ganger virker den delvis

- Noenganger etter en restart får jeg System error melding. Har ikke peiling hva som forårsaker det.

- Har fått i en tilfelle nokia ringetone istedenfor den ringetonen jeg har valgt.

Lenke til kommentar

Nesten alt lyd ut funger med FM-sender. Det eneste jeg ikke får til å virke, som har virket før, er GPS navigasjon.

...

...

Mener du at du ikke går til å bruke FM-sender og gps samtidig? Innbiller meg at FM-senderen kommer til å lage heftig med støy for gps'en, men har ikke prøvd det selv ennå.

Stille på dette forumet for tida. Mange som har gitt opp N97, eller fungerer dei greitt? Har testa denne i dag, verkar OK!

http://dailymobile.se/2010/05/25/review-spb-mobile-shell-3-5-for-symbian-s60-5th-edition/

Jeg er storfornøyd med min N97, ingen feil på den, men det er vel ikke så mange som leter opp denne tråden for å fortelle at de er fornøyd.

Lenke til kommentar

...

...

Mener du at du ikke går til å bruke FM-sender og gps samtidig? Innbiller meg at FM-senderen kommer til å lage heftig med støy for gps'en, men har ikke prøvd det selv ennå.

Det jeg mente er når navigasjon stemmen dukker opp mens man hører musikk fra fm sender, kommer den fra mobilen istedenfor. Etter at stemmen er borte går den tilbake med å sende musikk/lyd fra sendern.

Endret av Ky_kun
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har hatt min N97 i ca ett år nå. Kjøpte den rett etter den kom ut. Skjermen er så sliten nå at jeg har problemer med å bruke telefonen. HAr jo behandlet den pent også.. Er det noe håp om å få krangle til seg ny skjerm? Er vel slått fast at mobiler skal holde i mer en ett år, og det har jo ikke denne gjort..

Lenke til kommentar

Har hatt min N97 i ca ett år nå. Kjøpte den rett etter den kom ut. Skjermen er så sliten nå at jeg har problemer med å bruke telefonen. HAr jo behandlet den pent også.. Er det noe håp om å få krangle til seg ny skjerm? Er vel slått fast at mobiler skal holde i mer en ett år, og det har jo ikke denne gjort..

Eg har også hatt min eit år no, men har brukt beskyttelsefilm på skjermen heile tida. Skjermen er like god. Spørs om du får noko igjen på dette, men slike skjermar er ikkje veldig dyre.

Endret av Aksor
Lenke til kommentar

Nytter ikke å bytte skjermen da det er dekselet med touch delen som blir slitt

http://www.mytrendyphone.no/shop/nokia-n97-frontdeksel-17983p.html

Og den er straks litt dyrere.

Jeg vil og bytte dette - men - er det ikke vanskelig å gjøre dette selv? Kan du, eller andre som er kompetente, lage en liten guide for enkle sjeler som meg, til hvordan man skifter et slikt deksel - evt hvilket verktøy man best anvender?

Endret av Rottweilerhannen
Lenke til kommentar

Såpass lei av N97 at jeg ikke orker bruke penger på nytt deksel, så kjøpte en x10 mini billig på finn. Etter en halv uke så er jeg strålende fornøyd.. Android virker overlegent Symbian så langt.. Savner tastaturet litt, men begynner å bli vant med å skrive på "gamlemåten" igjen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...