deaktivert443556 Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 På Nokia N95 er det tilsynelatende umulig å ta bilder eller filme uten at det lyser rødt i blitsen. Kan man filme "anonymt" med N97? Lenke til kommentar
goals Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 det er bare å gå på last ned Der ligger skype og andre applikasjoner Synes ikke den er god nok, alt for tungvint og bruke Bare start å lage email, da får du valget om Exchange og mobilen laster den applikasjonen inn I testen på mobilen.no står det "Hele overflaten på telefonen er dekket av et ”glass”, som i realiteten er av plast. Men denne plasten er overraskende motstandsdyktig mot riper." Trenger man egentlig Invisibleshield på den da??? Har bare hatt telefonen (svart) noen (14) timer no.. Men e skal definitivt ha invisibleshield. Det dekker jo mer enn skjermen.. Godt mulig skjermen er motstansdyktig mot riper, men blant annet det rundt skjermen tror jeg det blir riper i veldig veldig lett.. Lenke til kommentar
mobifil Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Kan noen her nå gi ett annslag over hvordan batteritiden er? Er også innteresert i om noen opplever noen tregheter (feks. hvor lang tid bruker den på å starte musikkspilleren)? Hvordan reagerer skjermen på trykk? Kan ikke noen gi en rask oppsumering av telefonen?? Amobil er jo så latterlig trege med å lansere testene sine. Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 17. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2009 Flere som har fått sendt pakken sin fra MPX enda? Står nå at det er 15 igjen på lager og Papyrus og PCkiosken har også fått 20 (svart). Lenke til kommentar
genser Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 GSMarena har en liten og lett test på 11 sider: http://www.gsmarena.com/nokia_n97-review-363.php Lenke til kommentar
Vigleikh Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 min blir sendt idag tror jeg. Det står iallefall; I arbeid på orderen min. Det gjorde det ikke for 30 minutter siden. Love it:) Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Samme endring har også nettopp blitt gjort på min egen ordre. For den saks skyld så ble det også gjort på min første ordre for over en måned siden, og jeg har også blitt belastet på kortet mitt. Det er altså fullt mulig for butikkene å sette ordren uten at de egentlig gjør noe som helst med den. Lenke til kommentar
JaNeiJo Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Flere som har fått sendt pakken sin fra MPX enda? Står nå at det er 15 igjen på lager og Papyrus og PCkiosken har også fått 20 (svart). Da er min på vei fra mpx. Det ble svart (...så da slipper jeg å flashe vaginaen min til Bradbury...puh ) Lenke til kommentar
Vigleikh Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Flere som har fått sendt pakken sin fra MPX enda? Står nå at det er 15 igjen på lager og Papyrus og PCkiosken har også fått 20 (svart). Da er min på vei fra mpx. Det ble svart (...så da slipper jeg å flashe vaginaen min til Bradbury...puh ) Gratulerer Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 17. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2009 "I arbeid" på min også Kom igjen, send den allerede Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 (endret) Greit lesestoff for dere som venter på mobilen, GSMarena har testet Nokia N97.. http://www.gsmarena.com/nokia_n97-review-363.php Ser nok en test fra Amobil i løpet av dagen/formiddagen i morgen, føler testene kommer ganske så likt som GSMarena sine gjør.. EDIT: lurer på hvorfor jeg ikke så at Genser hadde linket testen allerede Endret 17. juni 2009 av Lionel_Luthor Lenke til kommentar
mobifil Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 GSMarena leverer på det knappeste tester, de sitter bare der å synser De gir ingen klar konklusjon, bare en pekepinne på hvor bra det kunne vært eventuelt dårlig det kunne vært ingen realitet om hvordan det faktisk er. Derfor skipper jeg fint gsmarena når jeg skal handle telefon. Lenke til kommentar
Vighan Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Da er min sendt fra mpx. Express over natt... Gadd ikke vente ett sekund lengre, så får jeg se om den kommer i morgen. Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 GSMarena leverer på det knappeste tester, de sitter bare der å synser De gir ingen klar konklusjon, bare en pekepinne på hvor bra det kunne vært eventuelt dårlig det kunne vært ingen realitet om hvordan det faktisk er. Derfor skipper jeg fint gsmarena når jeg skal handle telefon. åå.. Ikke helt det inntrykket jeg har.. Liker GSMarena veldig godt, de gir ikke noe karakterer og slikt.. Men syntes testene er detaljert og tar med alle punkter i testen. f.eks audiokvalitet: http://www.gsmarena.com/nokia_n97-review-363p7.php finner ikke slikt i alle tester på nettet.. Lenke til kommentar
N95 Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Dagbladet har testet telefonen her: http://www.dagbladet.no/2009/06/17/kultur/...ia/n97/6651129/ Lenke til kommentar
aanseth Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Flere som har fått sendt pakken sin fra MPX enda? Står nå at det er 15 igjen på lager og Papyrus og PCkiosken har også fått 20 (svart). Min har status "sendt i dag". Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Når bestilte du? Lagerstatusen til Mpx har gått fra 20+ i går, til 20, til 15 og nå tilbake til 20+. Betyr det at de har fått en ny ladning, eller er kanskje ikke det tallet helt til å stole på? Komplett har nå satt sitt lagertall til 100+. Lenke til kommentar
Fleksnes Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 (endret) Bestilte sort versjon nå. Levering 23/6, 4099 kr med ab. Endret 17. juni 2009 av Fleksnes Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Ugh, antall på lager hos MPX er nå bare 4 stk. Jeg håper virkelig at de da har trukket fra alle som til nå er bestilt, i motsetning til at de kun har trukket fra det de faktisk har sendt eller plukket. Lenke til kommentar
Spectre Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Nå fungerer OVI Store uten å måtte endre telefonoppsett til Engelsk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå