Darkbuster Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Hva mener du? Jeg har koblet mobilen til datamaskinen, men jeg vet ikke hvor jeg skal finne notatene derifra. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Hra du lagret på interminne C: eller på lagringsminne E:? I såfall sistnevnte er det en smal sak å finne det. Du kan stappe en TV-kabel (sånn mini-jack greie til RCA kompositt) inn i mini-jack inn/utgangen på telefonen og få samme bildet på TV-skjermen. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Det vet jeg dessverre ikke. Det finnes ingen måte å gå inn i mappene fra Min Datamaskin og finne notenene derifra? Jeg tror ikke jeg har en mini-jack kabel(?), og det hørtes veldig avansert ut. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Velg "datalagring" når du kobler til telefonen med USB. Selv om du ikke ser det så er det valg nummer 2 fra toppen, hvis du brukte den sist så skal det bare være å trykke på midtre valgtast på "tastaturet" til venstre. Så skal den komme opp på min datamaskin som en minnepenn. C: disken vises desverre ikke. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Jeg får opp "Flyttbar disk (L:)" som er mobilen. Der har jeg ulike mapper som Nokia, Resources, Activenotes (Ingenting i denne mappen), cities, installs, private, system og lignende. Er dette riktig? Lenke til kommentar
CFM Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Det er riktig ja. Hvis du ikke finner den der så er det nok verre. Da kan du prøve som sagt om du finner den med en TV-kabel. Den skal ha vært med i pakka da du kjøpte telefonen. (De kablene pleier noen ganger å følge med kameraer også.) Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Fulgte ikke med noen TV-ut kabel med N97, W202.. Det måtte isåfall vært en spesialsuperpakke. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Det stemmer det *finne pakka* Jeg blander med N95'en Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Da er jeg mer enig ja, N95 hadde den kabelen med i pakken Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Finner den ikke her, nei. Lenke til kommentar
Spectre Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 En annen mulighet er å bruke Nokia Ovi Suite og synke notatene over til MS Outlook. Lenke til kommentar
magnuskilea Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Noen som vet om det finnes en fjernkontroll til N97'en? Skulle så gjerne ha bytta sang fra sofaen når den er kobla til anlegget:) Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Noen som har en produktkode tilgjengelig som har siste FW ? Og tar ikke denne telefonen lading ifra PC? Fungerte på den forige telefonen min, N86, men ikke på denne. Product Code: 0576353 (RM-505_EMEA_SCAND_QW2 Black) oppdaterte jeg min med. Er denne for N97 Mini ? Får fortsatt opp at v.10 er siste tilgjengelige FW Kompatibilitetsmodus? Nei, funket ikke, da ville ikke programmet søke etter telefonen en gang. Men fikk tak i meg en pc med Vista, så da gikk det greitt:) Lenke til kommentar
terion Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Er denne for N97 Mini ? Får fortsatt opp at v.10 er siste tilgjengelige FW Nei, bare nordisk N97 sort, den virket fint for min del som til vanlig har NetCom branded N97. Lenke til kommentar
Babaluba Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 N97 mini skal kunne kjøre 2.0. Eller 20 eller hva det nå kalles. De skal kjøre på samme firmware, iallfall generelt sett... Edit: For N97 er det 2.0 som gjelder, men for Mini heter denne 1.1. Det er samme innhold... Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Da å forstå, Trodde det var en V.20 til minien også. Da er det jo ingen vits i å streve etter å få noe som ikke finnes da:) Lenke til kommentar
Babaluba Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 (endret) Nei, har igrunn hatt det sammme i tankene. Hadde en N97, men den blei igjen da jeg bytta jobb (takk og lov for det, makan til mandagstelefon...) Har tenkt mye på å skaffe en Mini, men jeg har ikke hatt veldig lyst før jeg hørte fra noen som har en som funker. Og da mener jeg funker ordentlig, som en telefon assa. Skal ikke sitte og være bombeskråsikker rundt dette med v2.0 og V1.1 (Mini), kan hende den fortsatt er på 1.0. De skal iallfall ha samme funksjonalitet. Sitter på jobb, så jeg har ikke linken til der jeg leste det sist. Men man finner det sikkert med Google. Edit = Skriveleif Endret 19. januar 2010 av Babaluba Lenke til kommentar
Svein2009 Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Når kommer den nye FW (v2.1)? Den er vel en del på overtid nå... Hvis den i det hele tatt kommer. Etter hva jeg vet så er dette et rykte på grunn av én twitter-post som siden har spredt seg som en sannhet på nettet. Meg bekjent har NOKIA aldri annonsert fw 2.1, kun en såkalt "innsider" som tidligere visstnok har spådd riktig om en del ting... Lenke til kommentar
R@ge Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Har tenkt mye på å skaffe en Mini, men jeg har ikke hatt veldig lyst før jeg hørte fra noen som har en som funker. Og da mener jeg funker ordentlig, som en telefon assa Er ikke bare N97 mini en litt mindre utrustet N97 da? Litt mindre skjerm, bitt litt tynnere og mindre internminne? Lenke til kommentar
R@ge Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Hvis den i det hele tatt kommer. Etter hva jeg vet så er dette et rykte på grunn av én twitter-post som siden har spredt seg som en sannhet på nettet. Meg bekjent har NOKIA aldri annonsert fw 2.1, kun en såkalt "innsider" som tidligere visstnok har spådd riktig om en del ting... Er det noen som vet hvor man kan eventuelt sende inn ønsker om endringer til en eventuell fremtidig firmware? En ting som irriterte meg litt på jobb var at det var sykt knotete å bytte mellom samtaler. på en Tuch skjerm ville detfor meg være naturlig å trykke på den samtalen jeg ville bytte til, men det er jo ikke mulig. Utrolig irriterende, var enklere på N95 faktisk.. Jeg har ofte 2-3 samtaler gående samtidig, setter en på vent, tar en ny, svarer den tredje, osv.. Det er omtrent umulig på denne telefonen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå