Peders Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 På min står det "i arbeid". Hvit, MPX. Lenke til kommentar
Vigleikh Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Nå veksler det mellom å stå: Bekreftet 16-06-2009 eller 20+, på siden til mpx.no, det gjelder da den svarte. Kanskje de jobber på spreng for å få sendt dem videre Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 16. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2009 Nå har min bestilling hos MPX fått status "sendt". (Svart) lenge siden du bestilte? Lenke til kommentar
Vighan Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Min svarte står på åpen, og jeg bestilte i går (mpx) Lenke til kommentar
JaNeiJo Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Nå veksler det mellom å stå: Bekreftet16-06-2009 eller 20+, på siden til mpx.no, det gjelder da den svarte. Kanskje de jobber på spreng for å få sendt dem videre Ja...når jeg refresher (F5) så endres lagerstatus nesten hele tiden både på hvit og svart modell...hmmm Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 16. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2009 Nå står det 20+ hele tiden (ihvertfall hos meg) Har nettopp bestilt Lenke til kommentar
Engern Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 På min ordre på mpx står status som åpen men inne på ordren står telefonen som sendt. Bestillte svart i går. Lenke til kommentar
thorhe Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Da regner jeg med å få min svarte fra MPX på torsdag eller fredag. Den sendes nok fra de i morgen. Lenke til kommentar
kjsag Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Nå har min bestilling hos MPX fått status "sendt". (Svart) lenge siden du bestilte? Bestilte i går. Lenke til kommentar
aanseth Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Selges en svart på qxl.no for 4800 med 16 GB minnekort. ??? Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Selges en svart på qxl.no for 4800 med 16 GB minnekort. ??? For bra tilbud til og være sant.. Sjangsen er stor for at det er en liten svindler.. Hadde ikke tatt sjangsen.. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Nå bestilte jeg også fra MPX. Tålmodigheten min lar meg ikke vente helt til 9. juli før jeg får telefonen min. Lenke til kommentar
aanseth Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 I testen på mobilen.no står det "Hele overflaten på telefonen er dekket av et ”glass”, som i realiteten er av plast. Men denne plasten er overraskende motstandsdyktig mot riper." Trenger man egentlig Invisibleshield på den da??? Lenke til kommentar
EldarH Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 I testen på mobilen.no står det "Hele overflaten på telefonen er dekket av et ”glass”, som i realiteten er av plast. Men denne plasten er overraskende motstandsdyktig mot riper." Trenger man egentlig Invisibleshield på den da??? Har bare hatt telefonen (svart) noen (14) timer no.. Men e skal definitivt ha invisibleshield. Det dekker jo mer enn skjermen.. Godt mulig skjermen er motstansdyktig mot riper, men blant annet det rundt skjermen tror jeg det blir riper i veldig veldig lett.. Lenke til kommentar
EldarH Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Jeg brukte programmet "Mail for exchange" på min forige telefon til å sync kalender og kontakter mot google.. På min forige telefon fant jeg dette programmet under "Last ned". Men finner det ingen plass på denne telefonen. Skulle gjerne hatt dette opp å gå igjen. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Ja: http://tinyurl.com/ngsjnt Lenke til kommentar
wolfman70 Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Selges en svart på qxl.no for 4800 med 16 GB minnekort. ??? Det er hun fra USA som selger, hadde holdt meg langt unna hun.. oppå på den prisen kommer det både moms og 600 kr i frakt.. Lenke til kommentar
goals Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Bare start å lage email, da får du valget om Exchange og mobilen laster den applikasjonen inn I testen på mobilen.no står det "Hele overflaten på telefonen er dekket av et ”glass”, som i realiteten er av plast. Men denne plasten er overraskende motstandsdyktig mot riper." Trenger man egentlig Invisibleshield på den da??? Har bare hatt telefonen (svart) noen (14) timer no.. Men e skal definitivt ha invisibleshield. Det dekker jo mer enn skjermen.. Godt mulig skjermen er motstansdyktig mot riper, men blant annet det rundt skjermen tror jeg det blir riper i veldig veldig lett.. Lenke til kommentar
EldarH Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 En av de tingene jeg gledet meg veldig til med denne telefonen var at skype skulle sys inn i telefonen som amobil skrev om for litt siden. http://www.amobil.no/artikler/nokia_skal_levere_skype/67989 Er det noen som har prøvd dette? Er det med i telefonen? Skulle hatt med telefonen på jobb.. Hehe Lenke til kommentar
EldarH Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Bare start å lage email, da får du valget om Exchange og mobilen laster den applikasjonen inn Takk Da blir det ordning når e kommer hjem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå