Gå til innhold

Blir licence key oppbrukt etter formatering?

Anbefalte innlegg

hei

Jeg har fått meg ny ssd, og tenkte jeg skulle formatere med det samme. Problemet mitt er at jeg har norman antivirus, og den license keyen kan brukes på 3 pcer. Når jeg formaterer da, vill den gå som en ny pc da (og jeg bare har en pc igjen som jeg kan instalere på) eller kan jeg forsatt bruke den på to andre pcer. Er det noe jeg kan gjøre med det. Avbryte licensen på denne pcen.

Det ligner litt på itunes. Altså du kan bruke itunes brukeren din på 5 pcer, men der kan du fjerne autoriseringen til den pcen. Finnes det en slik knapp i norman? Litt dårlig forklart kanskje...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke hatt Normal på en stund, men hadde Normal Antivirus 2003 for en stund siden med 1 lisens, og den kunne legges inn igjen så mye vi ville :)

Den var en "evig" lisens da (gikk aldri ut), så vet ikke om det er det samme her

Endret av Fred7555
Lenke til kommentar
Har du kjøpt det direkte fra butikk eller nettbutikken til ?symantec?

Den eneste gangen jeg hadde norton, var gjennom online.no (telenor) og da kunne jeg legge til og fjerne maskiner der inne.

Har ikke hatt Normal på en stund, men hadde Normal Antivirus 2003 for en stund siden med 1 lisens, og den kunne legges inn igjen så mye vi ville :)

Den var en "evig" lisens da (gikk aldri ut), så vet ikke om det er det samme her

Vil bare streke under at programmet heter verken norton eller normal. Det heter norman.

Link til produktets hjemmeside

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...