Piglet Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) trenger litt hjelp her folkens kossen finner eg 40% av 234 000 ?' ikke glem å skrive selve regnestykket dersom du skal svare Endret 9. juni 2009 av Piglet Lenke til kommentar
Xomg Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 trenger litt hjelp her folkenskossen finner eg 40% av 234 000 ?' ikke glem å skrive selve regnestykket dersom du skal svare 0.4*234000 = 93600 Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 evt. den måten, men litt lettere å se hva du gjør på måten jeg skrev det, deler du på 100 får du 1% ganger med 40 har du 40%. Når du blir dreven er nok xomg sin kjappest Lenke til kommentar
Piglet Skrevet 9. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2009 Hehe takk glemte regelboken min på skolen og driver å mekker powerpoint til muntlig matte eksamen at the moment. eg suger i matte.. Lenke til kommentar
Luftbor Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Hehe takk glemte regelboken min på skolen og driver å mekker powerpoint til muntlig matte eksamen at the moment. eg suger i matte.. En enkel huskeregel; Promille er For kjapp hoderegning så er; Hvis man ikke er god i regning så er et ca-tall alltid bedre enn å gjette. Grunnen er at man kan da skjelne om tallet man hører ligger nogenlunde riktig eller er riv ruskende galt. Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå