Condis Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Hei. Jeg re-installerte nettop Windows XP PRO på stasjonæren min for den begynte å bli treg, nå etter at alle drivere er installert så har jeg "ingen eller begrenset" tilgang til internett. Jeg har stillt og styret innom flere instillinger for internett tilkoblingen, men får ikke internett. Jeg skriver fra laptopen nå og den har internett fra samme kobling. Takk for svar:) Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Legg inn chipsetdriver for hovedkortet. Lenke til kommentar
Condis Skrevet 10. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2009 Pcn har internett når jeg tar den med til en kammerat og hjemme har den ikke internett.. hva kan feilen være? Internetten fungerer i huset hjemme men det må ha med noen instillinger å gjøre, tror jeg:S Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Regner med det er kablet forbindelse du mener. Hvilken ipadresse, gateway og DNS får du ved ipconfig /all ? Har du satt fast ipadresse på PC? Lenke til kommentar
Condis Skrevet 11. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2009 Regner med det er kablet forbindelse du mener.Hvilken ipadresse, gateway og DNS får du ved ipconfig /all ? Har du satt fast ipadresse på PC? Jeg har prøvd både kabel og trådløs adapter, jeg kjører automatisk motta ip, gateway og DNS. Men somregel mottar jeg ingenting på stasjonæren.. mener at internett funka med gamle gatewayen.. men jeg fikk et virus litt før jeg bytta gateway så jeg vet ikke hva feilen er nå. Funker det kansje å skrive inn ip og det manuelt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå