Redbull90 Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Jeunesse, jeg vil gjerne og se på presentasjonen din om det er mulig sitter med det moderne prosjekt, og har lest litt på mer av litteratur historien slike du anbefalte. sliter litt med det moderne prosjekt ennå. Lenke til kommentar
Lassen90 Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Hadde ikke skadet om jeg og fikk sett på prosjektet ditt om du ikke har noe veldig i mot at andre ser på arbeidet ditt da. Du trenger hvertfall ikke å være redd for at vi skal syns ditt arbeid er dårlig da du presterte å få en solid 5er på eksamen i dag! Lenke til kommentar
mr. Zilter Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Vi har tross alt lov til å bruke alle hjelpemidler i forberedelsesperioden, så det er ikke noe juks i at lar oss se den. Hvis ikke du mener selv det er feil, da, for all del. Lenke til kommentar
Lassen90 Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Ser ikke ut til at Jeunesse har vært innpå her siden før i dag og dermed ikke tenker mer på muntlig eksamen når han er ferdig med den! Lenke til kommentar
linehr Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Kom opp i norsk jeg også, fikk akkurat samme oppgave.. Sliter sinnsykt med problemstillinga mi.. Forslag mottas med STOR takk! Lenke til kommentar
EirinFP Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Jeg har : Et utvalg tekster som kan benyttes til DMP i norge. Oppgave : Presenter DMP i Norge slik det kommet til uttykk i tekstutvalget ditt. Hjelp!!!!!!!! Noen som kan sende meg noe til inspirasjon? Lenke til kommentar
linehr Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 TakK! Send gjerne til meg og!!!! Er desperat etter inspirasjon!!! Lenke til kommentar
Morsva Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Hei. Lurte på om noen har noen forslag om mitt emne til eksamen som jeg har på tirsdag Presenter det moderne prosjektet i norsk litteratur. Legg hovedvekten på realismen. Trekk frem relevante forfattere. Om noen har hatt noen lignende å ønsker å hjelpe meg er jeg hjertelig takknemlig. På forhånd takk Lenke til kommentar
eksamensnerver Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 herlig sender deg en pm med mailen min jeg ^^ ÆÆÆÆ, jeg vil også ha den oppgaven til inspirasjon! Kan du sende den? (A) SLITER! Lenke til kommentar
Shishi Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Hei jeg fikk samme tema, jeg vil også ha den oppgaven til inspirasjon! Kan du sende den??? selv om det er lenge siden men hvis du holdt den ennå takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå