Kongmarius Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) Jeg fikk vite at jeg kom opp i RLE muntlig, Tema: Islam (Valgfritt: Frelsesarmeen, Paulus eller Valg og Verdier) Jeg valgte da Paulus, for jeg gjorde det ganske bra på en prøve om han. Noen som har noen tips om hvordan jeg skal legge fram emnene? Og hva innen Islam/Paulus burde jeg dekke? Tenkte også på å bruke Powerpoint. Endret 9. juni 2009 av Kongmarius Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Islam: De fem søyler Historien om Muhammed (ikke alle detaljer) Splitellse i Islam --> Sunni og Shia muslimer Hadith Dette er mye av det viktige, du kan nevne litt om "ekteskapsloven" i Islam, de forskjellige skautene som fins. Dette er iallefall det vi hadde om Islam i pensumet! Lykke til! Lenke til kommentar
Kongmarius Skrevet 9. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2009 Islam:De fem søyler Historien om Muhammed (ikke alle detaljer) Splitellse i Islam --> Sunni og Shia muslimer Hadith Dette er mye av det viktige, du kan nevne litt om "ekteskapsloven" i Islam, de forskjellige skautene som fins. Dette er iallefall det vi hadde om Islam i pensumet! Lykke til! Fine tips, tusen takk Noen som har noe tips om hva jeg burde inkludere om Paulus? Lenke til kommentar
Luftbor Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Noen som har noe tips om hva jeg burde inkludere om Paulus? Hans omvendelse. Og spørsmålet: Hvem skapte kristendommen, Jesus eller Paulus? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå