Glomnes Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Trenger hjelp for å finne den beste telefonen for gamlingen:) Han er på utikk etter en telefon som skal fylle kravene: - Støtte excel, word og PDF - Mail - Rask og enkel bruke Han hadde HTC Touch før, var fornøgd med det, men det vart for tungvint iforhold til hva han egentli bruker telefonen til. + til tider syntes jeg at den går utrolig treigt. Hvis windows mobile har forbedret seg der så er ikke det ett dårlig alternativ. Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Windows Mobile har ikke forbedret seg. Selv 6.5 er den samme gamle røkla, bare med en penere today-skjerm. Det er sikkert en hel bøtte med WM-fanboys som kommer til å hoppe og skrike nå, men skal telefonen støtte (visning av) Excel, Word, PDF, ha god mail-klient og ikke minst: være RASK og ekstremt enkel å bruke: iPhone. Lenke til kommentar
۩ҲЖҲ۩ Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Trenger hjelp for å finne den beste telefonen for gamlingen:)Han er på utikk etter en telefon som skal fylle kravene: - Støtte excel, word og PDF - Mail - Rask og enkel bruke Han hadde HTC Touch før, var fornøgd med det, men det vart for tungvint iforhold til hva han egentli bruker telefonen til. + til tider syntes jeg at den går utrolig treigt. Hvis windows mobile har forbedret seg der så er ikke det ett dårlig alternativ. Jeg anbefaler Nokia E71 på det sterkeste! Lenke til kommentar
Glomnes Skrevet 9. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) Vil nå ikke påstå at E71 er noe enkel å bruke. Men Nokia sitt symbian system er jo kansje ett alternativ Endret 9. juni 2009 av Glomnes Lenke til kommentar
Andey- Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Microsoft-telefoner er gode dem, men kan jo som sagt oppfattes som trege, så ser den. Så vil nok anbefale Nokia E71. Iphone er grei nok telefon, men med en haug av begrensninger, pluss at Iphone + Microsoft ikke er den beste erfaringen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå