Yamato47 Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Hepp! Mitt store epost-prosjekt skrider sakte framover. Jeg fått getmail og dovecot til å samarbeide og jeg kommer meg på med opera-klienten. Procmail fikk jeg ikke til å levere til imap-foldere, så den delen har jeg kutta ut foreløbig. Har noen ei fungerende ~/.procmailrc som leverer til imap-foldere, kan dere poste den her? Skal til å RTFMe om web-delen nå, og jeg gruer meg... Er det noen som har noen tips om tidsbesparende oppsettveivisere for apache+php? Lenke til kommentar
styggen Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Fortell litt mer om oppsettet ditt, så kan jeg kanskje hjelpe. Selv kjører jeg en RedHat 7.3 boks med sendmail, cyrus IMAP, apache, php og squirrelmail. Trenger ikke procmail; sendmail leverer til cyrus via "deliver". Funker suverent; 1 år uten nedetid (bortsett fra da ADSL- routeren min røyk) Lenke til kommentar
Klette Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 Sjekk gentoo desktop dokumementet, der står det noe, sant nok med bruke av emerge, men du kan jo få litt tips der! www.gentoo.org Lenke til kommentar
Klette Skrevet 12. mai 2003 Del Skrevet 12. mai 2003 http://www.gentoo.org/doc/en/desktop.xml#doc_chap8 for å være nøyaktig :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå