Gå til innhold

Høgskolen i Narvik, Datateknikk til høsten

Anbefalte innlegg

Noen andre her som skal dit?

Jeg har fått svar, og jeg kom inn på treterminsordningen på Datateknikk, har bare generell studiekompetanse fra før.

Bor for tiden i Sandefjord så det blir en lang vei opp dit. Begynner 27.juli!

Driver for tiden å prøver å komme gjennom R1 pensum, minste jeg kan gjøre :new_woot:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vil anbefalle deg å kjøpe matteboka så fort som mulig, på Gjøvik bruker dem Sinus Forkurs ingeniør. Skal selv ta 3-terminsordningen, vi kan jo opprette en tråd som er spesielt egnet for oss går på 3terminsordningen hvor vi kan diskutere og hjelpe hverandre med oppgavene. Du får ha lykke til :)

Lenke til kommentar

De har egne matte og fysikk bøker beregnet for 3-termin i Narvik, og de har sikkert kontroll på hvor mange de behøver å bestille inn før skolen starter. 3-termin læreren, Viggo Storelvmo, var ikke fornøyd med alternativene så han skrev bøkene selv. :)

Lenke til kommentar
De har egne matte og fysikk bøker beregnet for 3-termin i Narvik, og de har sikkert kontroll på hvor mange de behøver å bestille inn før skolen starter. 3-termin læreren, Viggo Storelvmo, var ikke fornøyd med alternativene så han skrev bøkene selv. :)

Jøss, kudos til han !

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Om du har litt sans for matte, eller har mer enn førsteklasse realfag på videregående, så er det en fordel. Men kurset er lagt opp til at alle kan klare det om man gjør en god innsats selv.

Det er mye arbeid, særlig første året. Men ting normaliserer seg etterhvert og man får samme arbeidsmengde som de andre som ikke har gått tre-termin.

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...