Ullsokk1 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) Hei! Har lest litt rundt og finni ut at å oppdatere firmwire'n kan gjøre input laggen mindre! Så satser på dette. Så har jeg skjønt det sånn at man må legge EXE fila på en USB penn og putte den i tv'en, derretter Holde source knappen og power knappen samtidig? Problemet mitt er å finne riktig DL fil som passer til min TV. Så hadde det vært koselig å rette på meg hvis jeg tar feil -Ullsokk1 Endret 9. juni 2009 av Ullsokk1 Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 9. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2009 Prøvd å følge denne guiden: http://ars.samsung.com/customer/ctry/jsp/f...amp;PROD_ID=154 Men klarer ikke det stadiet hvor jeg skal holde source og on knappen samtidig :S Bruker denne firmwiren: LCD TV SD DTV(L5 Series, LExxA615A3FX) model Main Firmware (ver.T-PRLPEUMD-1022.0) Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 9. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2009 Nå har jeg også fått et problem hvor jeg sitter å ser på tv'en i ca 15 min, så resetter alt jeg har calibrert og settings på bilde, så hopper den over til dynamic! Helt uten grunn! Blir litt frustrert! Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Nå har jeg også fått et problem hvor jeg sitter å ser på tv'en i ca 15 min, så resetter alt jeg har calibrert og settings på bilde, så hopper den over til dynamic! Helt uten grunn! Blir litt frustrert! Høres ut som "butikk-mode" er aktivert. Innstilling som gjør at alt resetter seg hvert 10. , 15. min - osv. Finner vel frem til det en plass i innstillingene vil jeg tro? Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 10. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2009 Nå har jeg også fått et problem hvor jeg sitter å ser på tv'en i ca 15 min, så resetter alt jeg har calibrert og settings på bilde, så hopper den over til dynamic! Helt uten grunn! Blir litt frustrert! Høres ut som "butikk-mode" er aktivert. Innstilling som gjør at alt resetter seg hvert 10. , 15. min - osv. Finner vel frem til det en plass i innstillingene vil jeg tro? Fant ut av det sent i går kveld Den måtte stå i standby så trykka jeg: Info - meny - mute - på knappen Skal ikke være lett? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå