Lenam Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Jeg vet at det er lenge siden, men jeg kunne jo prøve, vet ikke hvordan det her fungerer, sånn om man får vite at det kommer svar i en tråd man har innlegg i og sånn Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 (endret) Jeg er overalt e:Gravde meg igjennom mailen nå, legger den ut her så jeg slipper å få nye PMer hvert år. Enjoy Internasjonale konflikter 1945 - 2009.ppt Endret 16. juni 2011 av Vowels Lenke til kommentar
rasaaknor Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Hei! Bumper denne litt, er det noen som vet hvordan det fungerer med muntlig eksamen for privatister? Ser her at alle har fått vite hva dem skal ha som emne under eksamen, mens jeg ikke har peiling ettersom jeg ikke følger noe undervisning? Får jeg vite dette på eksamensdagen sånn at jeg får 20-30 min forberedelse? Takker for svar! Lenke til kommentar
potteper Skrevet 17. juni 2013 Del Skrevet 17. juni 2013 Fikk muntlig eksamen i historie, å temaet ble "verdenskrig". Ut i fra dette skal jeg lage en problemstilling. Jeg hadde tenkt noe slik som "Hvilken følger/konsekvenser fikk Wannsee konferansen for europeiske jøder" Problemstillingen kan kanskje være formulert på en annen måte men jeg syntes Wannsee konferansen er et interessant tema fordi det var her det endelige spørsmålet om jødene ble besluttet. Hva synes dere om problemstillingen? Har dere noe informasjon om konferansen og viktige punkter jeg må trekke med? Har dere kanskje andre problemstillinger dere tror er bedre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå