CorporalClegg Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) Hei! Jeg, og 3 andre, har da fått i oppgave å holde tale på vitnemålutdeling. Vi er egentlig godt igang, jentene som jeg jobber sammen med er begynt å skrive. Dog, jeg skulle gjerne hat noen råd.. Do's and dont's? Noen som har holdt tale tidligere og har lyst dele den? Takk! Endret 9. juni 2009 av ravii Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 10. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2009 Klar over at dette er midt i eksamenstiden, men er det noen som gidder å laste opp en tale fra vitnemålsutdeling el? Lenke til kommentar
Xomg Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Om dere har tatt på dere ansvaret for å holde en tale, så burde dere egentlig ha regnet med å måtte skrive den selv. Lenke til kommentar
Huginn Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Jeg og en venninne holdt tale på utdelinga i 10. klasse, den ble en knallsuksess. Vi hadde noen små spor av seriøs tale i blant, men stort sett tok vi for oss en lærer av gangen, hva vi synes om dem (humoristisk såklart), innrmøte hvordan vi hadde lurt dem i løpet av årene og takket for oss. Har ikke engang PCen den ble skrevet på dessverre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå