Selvin Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 En ting er i alle fall klart, og det er at jeg ikke skal ha det! Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Sjeldent spill gir mer valutta for pengene en steam\valve online spill(spesielt med tanke på at prisen er 260kr), så jeg forstår fortsatt ikke agresjonen mange har i denne saken. Men tydligvis ikke meningen jeg skal, så jeg gir meg... Lenke til kommentar
Moffe247 Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Ikke bra, Valve... Ikke ta en EA, nå... Lenke til kommentar
ZiggyStardust Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 For 300 spenn forventer tydeligvis folk tonnevis med gratis innhold uendelig langt frem i tid. Etterarbeidet fra Valve når det gjelder egenutviklede spill skal du lete lenge etter fra andre produsenter. De ansatte i Valve har faktisk en lønn som betales av oss som kjøper spillene. Fint lite kan være gratis her i verden. Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Skjer ikke at j betaler for L4D2. Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Skjer ikke at j betaler for L4D2. Da får du klare deg uten da vetu, ikke noe mer å si på det. Nå kan alle som klager og maser på at L4D2 kommer ut, slutte å klage? Blir for dumt, greit nok at dere synes det er lusent, men ingenting dere gjør endrer det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg