Olum Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Jeg digger utedasser. Synes ikke det stinker så mye av dem. Litt organisk bæsj er langt ifra like ille som det er om noen har sitti å driti inne på et innestengt, varmt bad. Det er også deilig og kjølig å gå på utedass om vinteren. Så er det så utrolig stille. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Min erfaring tilsier at om man holder seg til forholdsvis korte hytteturer kan man unngå utedassen helt. Noe som er flott. +1 Akkurat det samme tenkte jeg. Klarer meg faktisk i to dager uten å måtte ta en nummer to. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 De gangene jeg er på hytta alene så sitter jeg ofte med døra oppe, for da kan jeg se på fjellet og slikt. Sist jeg var på hytta satt jeg på dass mens jeg prøvde å få bort en flokk sauer som absolutt skulle inn. Nådde heller ikke døra da sauene stod i veien. Men det er allikevel et av de bedre minnene, synd det ikke var et kamerateam i nærheten. Lenke til kommentar
trespiser Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Man må nesten sitte ute under åpen himmel for å kalle stedet utedass etterpå. Hvis ikke så kalles det integrert (inne)dass uansett om huset dassen befinner seg i kun har 1 rom. Uansett når dassen er under tak så er det ikke utedass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå