Just-Me Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Hei jeg er en jente med en Nokia 5800 som jeg er veldig glad i men lurer på om jeg er uvanlig på rengjøringsfronten av min mobil... Jeg tørker fingermerker og smuss av min telefon minst 3-4 ganger om dagen og bruker da gjerne en myk microfiberklut lett fuktet i vann. Hvor ofte rengjør du din skjerm/mob og hva bruker du? Litt sært kanskje men hvorfor ikke Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Hold deg i hvert fall unna vann og fuktighet! Selv bruker jeg et lommetørkle som har gått noen hundre runder i vaskemaskinen, men helst skulle jeg nok ha brukt en vanlig pusseklut for briller. Lenke til kommentar
Just-Me Skrevet 9. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2009 Hold deg i hvert fall unna vann og fuktighet! Selv bruker jeg et lommetørkle som har gått noen hundre runder i vaskemaskinen, men helst skulle jeg nok ha brukt en vanlig pusseklut for briller. Ikke noe problem med en litt fuktet klut. Hvordan skulle det ellers gå når man satte på disse beskyttelsefilmene? Disse dynkes jo i vann før påsettelse samt man vasker skjermen med en medfølgene våt klut? Men nå sklir vi litt ut på tema her Lenke til kommentar
Andre88no Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) oi sorry, veldig feil postet Endret 9. juni 2009 av Andre88no Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) vurderer å selge min touch HD og gå over til htc magic. hvordan jeg får fjernet dutty sitt rom og gå tilbake til standard? er det bare å laste ned fra htc sine sider og så vill den slette alt jeg har flashet inn på mobilen før? Hva har dette med denne tråden å gjøre da Tema! Jeg vasker skjermen et par ganger om dagen og gjørt som trådstarter, bruker en lett fuktig myk klut og der etter en tørr. Skal sette på beskyttelse snart da blir skjermen enda mer solid men som skrevet her da må man bruke godt med vann for å sette den på og dette har mange gjort uten noe skade. Kan jo kikke her de som er skeptisk til litt fuktighet (se hele) Endret 9. juni 2009 av Jada-jada Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Vasker aldri skjermen på min telefon. Fingerfettet gjør det bare lettere å bruke skjermen. Lenke til kommentar
Just-Me Skrevet 9. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2009 Vasker aldri skjermen på min telefon. Fingerfettet gjør det bare lettere å bruke skjermen. Det var da spesielt Vasker du ikke håret heller slik at du beholder samme sveis? Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) Bruker Antibac på telefonen min. Bruk papir som ikke loer og ikke ta for mye at det renner. Mobiltelefoner er bakteriebomber så vann blir litt for svakt. Telefonen min lever enda så det er ikke noe fuktskader/alkoholskader. Hvis man er noia for at Antibac kan være for sterk for touchtelefoner så kan man bruke LCD rens for TV'er og monitorer også. Spray på kluten istedet for rett på telefonen. Endret 9. juni 2009 av morningstar665 Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Vasker aldri skjermen på min telefon. Fingerfettet gjør det bare lettere å bruke skjermen. Det var da spesielt Vasker du ikke håret heller slik at du beholder samme sveis? Litt drøy sammenligning … Har vasket skjermen en gang og føltes bare "unaturlig" å bruke etterpå. Er kun når skjermen er skrudd av jeg ser at den ikke er helt ren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå