kake_fisk Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Jeg fikk ikke med mingw debuggeren med Code::Blocks, hvor får jeg lasta den ned? Lenke til kommentar
kake_fisk Skrevet 9. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) Nevermind.. Har lett lenge, men fant den nå. Fikk dette fra debuggeren: Building to ensure sources are up-to-dateBuild succeeded Selecting target: Debug Adding source dir: D:\C++\Bricked 2\ Adding source dir: D:\C++\Bricked 2\ Adding file: bin\Debug\SDL.exe Starting debugger: done Registered new type: wxString Registered new type: STL String Registered new type: STL Vector Setting breakpoints Debugger name and version: GNU gdb 5.2.1 Program received signal SIGSEGV, Segmentation fault. In _end__ () () Vet noen hva det betyr? Endret 9. juni 2009 av kake_fisk Lenke til kommentar
kernel Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Vet noen hva det betyr? Prøver du å debugge et "Hello world" program? seg fault... kommer når man forsøker å bruke en ugyldig peker, la oss si den har verdien NULL. Lenke til kommentar
kake_fisk Skrevet 9. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2009 Har en svær .cpp fil, så jeg må vell sjekke gjennom hver pointer variabel. Men får jeg ikke vite hvilken linje det er feil i? Lenke til kommentar
kernel Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Men får jeg ikke vite hvilken linje det er feil i? Se her https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...&p=13889660 og du vil nok kunne ta en backtrace fra IDE'en din også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå