gamerdude89 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 noen som vet om norske sider jeg kan få kjøpt billige eller dyre butterfly kniver? har fått dilla på dem men vet ikke om noen norske sider Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Det er pga. det er ulovlig i Norge... Les norske regler du Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Det stemmer som h*n over skrev. Har selv ringt tolldirektoratet for en tid tilbake, og fikk samme svar. " håndgranater bomber springkniver batangakniver stillettkniver elektrosjokkvåpen slåsshansker blåserør spretterter " Det er ulovlig. Men siden det ikke stod butterfly kniv, (står batangakniv istedet) Trodde jeg det var lovlig. Helt til jeg tok den telefonen, noe jeg er svært glad for at jeg gjorde, ettersom jeg var komt til utsjekkingsdelen på butikken. Lenke til kommentar
M98kF1 Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Det går an å søke politiet om å få lov å kjøpe/inneha slike kniver. Aner ikke om Politiet pleier å godkjenne sånne søknader, men har du en "god grunn" får man lov til det meste. Kan tenke meg at "registrert våpensamler og denne kniven er innenfor mitt samlingstema" og "rollespill i klubb XXX der vi bruker slike kniver" kan ha mulighet til å gå gjennom med de rette vedlegg og dukumentasjon. Ring Politiet og hør :-) Lenke til kommentar
NoClip Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 skulle gjerne hatt en slik butterfly knife, de er ganske stilige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå