Erlend85 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Hei! Pcen frøys hver gang jeg så på flash videoer spillte med vlc eller spillte pcspill . Så jeg begynnte å ta ut minnebrikker, og når jeg kunne hadde 2 stk inni så funka det bra! Ikke noe gale har skjedd nå. Men jeg regner med at det er bare 1 som er noe gale med! Burde jeg bare ha 2GB enn å ha 3GB? Har ikke det noe med dual channel el. vet ikke hva det er eller hva jeg prater om nå... men noen tror jeg fatter det. Bør jeg har 2 stk i dual og bare ha 2gb? enn å ha 2 duel og en singel? altså 3gb! tips? Jeg har uansett aldri brukt over 2gb uansett. Men fortsatt intressert i å høre. Kjører winxp! Takk! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Har du FAT32 på minnepenna? Lenke til kommentar
Erlend85 Skrevet 9. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2009 Har ingen minnepenn jeg! Bare vanlig harddisk og ntfs. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Leste feil da. Men prøv å endre til FAT32 da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Hva er det du snakker om Quakecry? Det er minnet/rammen TS snakker om i alle fall. Personlig hadde jeg kommet til å prøvd med 2dual og en singel til å begynne med for å se hvorvidt systemet holdt seg stabilt. Dersom det kræsjer av og til da også, så bytter du den ene singelen for å konkludere deg fram til hvilken brikke/brikker som eventuelt er defekte. Går ut ifra at alle fire brikkene er av samme type med samme accesstid? Lenke til kommentar
Erlend85 Skrevet 9. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2009 Det stemmer! Prikk like alle sammen. Så... du mener det er bedre å kjøre 2 dual og 1 singel i steden for bare dual? Bare for 1 ekstra GB? Takk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Jeg hadde i alle fall kommet til å prøvd det, benchet også testet med kun 2 dual, fordi jeg faktisk ikke er helt sikker på hvordan dette påvirker ytelsen selv. Så håper i så fall at noen har et bedre svar på dette enn meg Lenke til kommentar
007CD Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Når du kjører 3x brikker på ett HK med 4x porter så får du SINGLE CHANNEL, 4x gir DUAL CHANNEL og 2x gir DUAL CHANNEL og 1x gir SINGEL CHANNEL... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå