Gå til innhold

Hadde 4GB, har nå 2GB :(

Erlend85

Anbefalte innlegg

Hei!

Pcen frøys hver gang jeg så på flash videoer spillte med vlc eller spillte pcspill :p.

Så jeg begynnte å ta ut minnebrikker, og når jeg kunne hadde 2 stk inni så funka det bra! Ikke noe gale har skjedd nå. Men jeg regner med at det er bare 1 som er noe gale med! Burde jeg bare ha 2GB enn å ha 3GB? Har ikke det noe med dual channel el. vet ikke hva det er eller hva jeg prater om nå... men noen tror jeg fatter det. Bør jeg har 2 stk i dual og bare ha 2gb? enn å ha 2 duel og en singel? altså 3gb! tips? Jeg har uansett aldri brukt over 2gb uansett. Men fortsatt intressert i å høre. Kjører winxp!

Takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Hva er det du snakker om Quakecry? Det er minnet/rammen TS snakker om i alle fall. Personlig hadde jeg kommet til å prøvd med 2dual og en singel til å begynne med for å se hvorvidt systemet holdt seg stabilt. Dersom det kræsjer av og til da også, så bytter du den ene singelen for å konkludere deg fram til hvilken brikke/brikker som eventuelt er defekte. Går ut ifra at alle fire brikkene er av samme type med samme accesstid?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Jeg hadde i alle fall kommet til å prøvd det, benchet også testet med kun 2 dual, fordi jeg faktisk ikke er helt sikker på hvordan dette påvirker ytelsen selv. Så håper i så fall at noen har et bedre svar på dette enn meg ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...