RamGuy Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Jeg fikk noen varme problemer med min Xbox 360 Elite, som jeg forsøkte å fikse opp i på egenhånd, noe som dessverre endte med et overlagt drap av hele maskinen Og jeg er usikker på om jeg gidder å spytte ut over 2'000kr til på en ny Xbox 360 Elite eller Xbox 360 Rød "Elite". Men så slår noe meg, kan jeg ikke bare ta å kjøpe den relativt billige Xbox 360 Arcade, skru den opp og montere den inn i det store Xbox 360 Elite kabinettet jeg alt har? Så vidt jeg vet så er spesifikasjonene, og størrelsen på hovedkortet (med kjøling) osv identisk på alle de forskjellige Xbox 360 versjonene? Det er vell heller ingen "mangler" på Xbox 360 Arcade når det kommer til maskinvaren? Forskjellene ligger i det estetiske, pluss større harddisk og litt sånt, ved å montere en Xbox 360 Arcade inn i Xbox 360 Elite skallet, samtidig som jeg da har min 120GB harddisk, samt mine tre kontrollere (+ da en ny en med Arcade konsollen) så har jeg på sett og vis fått liv i min Xbox 360 Elite igjen for 1'500kr? Og da har jeg samtidig fått meg en fjerde kontroll som jeg har lenge vurdert om jeg skulle anskaffe, og det i seg selv ville vært 400kr. Er det slik at alle Xbox 360 Arcade som selges her i landet per dags dato er Jasper utgaver? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 kjøper du en arcade for 1000 kr, så kan du kjøpe et svart "skall" på ebay.de og montere. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Jeg har har ikke klart å se noen forskjeller fra Elite til de andre 360 SKUene så jeg vil tro en arcades hovedkort går rett i plastkassen til en Elite. Alt det andre tilbehøret passer rett over. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Må du ha arcaden din svart da? Kan du ikke ha den hvit? Du mister garantien hvis du bytter til det svarte. Men den nye arcaden passer inn i skallet til eliten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå