Gå til innhold

Ny Macbook Pro 13"

DKH

Anbefalte innlegg

Ser på apple.no at dagens macbook 13" er blitt byttet ut med en ny macbook pro 13". En strålende nyhet for meg som lurte på å kjøpe mac nå snart. Ser også at prisen faktisk er gått ned! Øverste modell (2.53 GhZ) til 12990,-. Kommer nå også med sd-card slot:)

Men, er det noe negativt med denne i forhold til den siste macbook 2.4GhZ versjonen? Siden prisen har gått ned. Eller er apple bare "snille" mot forbrukerne? Moro var slippet hvertfall!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det eneste enkelte har å utsette på denne i forhold til den gamle er at batteriet er fast( men med forbedret batteritid og levetid).

Ellers er alle endringene positive for forbruker( bedre skjerm, opp til 8 Gb RAM, SD card slot, FW800, kraftigere prosessor).

Lenke til kommentar
Det eneste enkelte har å utsette på denne i forhold til den gamle er at batteriet er fast( men med forbedret batteritid og levetid).

Ellers er alle endringene positive for forbruker( bedre skjerm, opp til 8 Gb RAM, SD card slot, FW800, kraftigere prosessor).

Du kan få 8 gb ram ja, men å gå fra 4 til 8 gb ram koster 8 500 kroner! skjønner meg ikke på sånt :S

Lenke til kommentar

Du kan få 8 gb ram ja, men å gå fra 4 til 8 gb ram koster 8 500 kroner! skjønner meg ikke på sånt :S

Snart vil 8Gb RAM være ganske vanlig( egentlig er det ganske vanlig allerede). Prisen vil falle kraftig, spesiellt hos Apple spesialiserte leverandører som OWC og Tansintl.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...