DKH Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Ser på apple.no at dagens macbook 13" er blitt byttet ut med en ny macbook pro 13". En strålende nyhet for meg som lurte på å kjøpe mac nå snart. Ser også at prisen faktisk er gått ned! Øverste modell (2.53 GhZ) til 12990,-. Kommer nå også med sd-card slot:) Men, er det noe negativt med denne i forhold til den siste macbook 2.4GhZ versjonen? Siden prisen har gått ned. Eller er apple bare "snille" mot forbrukerne? Moro var slippet hvertfall! Lenke til kommentar
joestone Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 http://itavisen.no/815472/her-er-nye-iphone Bla litt ned i artikkelen Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Snille? De vil selge mer. All opplæring i salg sier at gir du mer for mindre selger du enda mer Lenke til kommentar
joestone Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Hvem skjønner seg på apple xD Lenke til kommentar
buitre Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Det eneste enkelte har å utsette på denne i forhold til den gamle er at batteriet er fast( men med forbedret batteritid og levetid). Ellers er alle endringene positive for forbruker( bedre skjerm, opp til 8 Gb RAM, SD card slot, FW800, kraftigere prosessor). Lenke til kommentar
Hellbuster Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Det eneste enkelte har å utsette på denne i forhold til den gamle er at batteriet er fast( men med forbedret batteritid og levetid). Ellers er alle endringene positive for forbruker( bedre skjerm, opp til 8 Gb RAM, SD card slot, FW800, kraftigere prosessor). Du kan få 8 gb ram ja, men å gå fra 4 til 8 gb ram koster 8 500 kroner! skjønner meg ikke på sånt :S Lenke til kommentar
buitre Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Det eneste enkelte har å utsette på denne i forhold til den gamle er at batteriet er fast( men med forbedret batteritid og levetid). Ellers er alle endringene positive for forbruker( bedre skjerm, opp til 8 Gb RAM, SD card slot, FW800, kraftigere prosessor). Du kan få 8 gb ram ja, men å gå fra 4 til 8 gb ram koster 8 500 kroner! skjønner meg ikke på sånt :S Snart vil 8Gb RAM være ganske vanlig( egentlig er det ganske vanlig allerede). Prisen vil falle kraftig, spesiellt hos Apple spesialiserte leverandører som OWC og Tansintl. Lenke til kommentar
DKH Skrevet 10. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2009 Litt skuffende at de ikke har HDMI også synes nå jeg. Det hadde gjort seg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå