Simon Aldra Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Helgeland kalles gjerne elgeland. Fotografen Inge Ove Tysnes har til og med gitt ut en bok ved samme navn (Elgeland, altså, det er en god bok, burde være mulig å skaffe fra større bokhandler, vakker natur og vakre bilder). Det er ikke helt uten grunn. I løpet av en tidsperiode på to timer møtte jeg vel på rundt 7-8 elger. Her er tre av dem. Endret 9. juni 2009 av Simon Aldra Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Fine, fine bilder. Eer ikke noe glad i naturbilder, men dyrebilder kan jeg alltids sluke. Dog synd at det var elg du portretterte, og ikke den ekte kongen i skogen; Hjort. Morsomt at det er så stappfult med dyr der. Vet du noe om omstendighetene? Foring? Dog ikke så merkelig iom. at det ikke er jaktsessong. Dyrene har en sær tendens til å være mindre sjenert da. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 9. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2009 De har så. Elg er det så mye av at jeg ved en liten feil en gang sto og måkket snø på en elg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå