Simon Aldra Skrevet 8. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Sauer er ålreite dyr. Det var vel en RV-dame som sa det på tinget en gang i tiden? Anyhoo, now for something completely different. Sauer. De smaker godt. Ull er varmt, selv om det klør. Lam er unektelig søte. Jeg har måkket silo for å skaffe sauer mat. Så, jo, sauer er ålreite dyr. Anse dette som et ode til sauen. Endret 9. juni 2009 av Simon Aldra Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 8. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2009 Fine bilder Simon. Fanget lys og stemning på en flott måte. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 Oder til sauer er fine, men det er nok geiter som er tingen. De passer òg fint inn som politiske metaforer, dog på den litt andre siden enn apatiske sauer. Animal Farm illustrert, dette. Fin serie Lenke til kommentar
TheDale Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 Likte at du valgte svart-hvitt, satt sauene mer i fokus Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 9. juni 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 Takk, begge. Nå var sauene fine og synlige i farger også. Men de ble rett og slett løftet av S/H. Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) Minner om at retningslinjene også gjelder for moderatorer Bildeserier Hvis du har laget en bildeserie der det er en sterk sammenheng mellom bildene, marker tråden som bildeserie. F.eks. ved å angi antall bilder i firkantklammer. Over til kritikk: Jeg ville helst skrudd litt hardere kontraster. De bildene ser for meg litt flate ut. S/H er god måte å fremstille bildene på. Kanskje bildene ville hatt godt av litt god gammel filmstøy? Off topic: Er lite fan av det faktum at bønder har fått sette ut sauer, dette har ødelagt næringsnettet på fjellet! Endret 9. juni 2009 av von-schnellfahrer Lenke til kommentar
Eltviken Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 Fin serie! Ser ut som noen liker seg på tur!(sikkert deg også Simon) B&W passer best. Farger hadde vore kjedelig.. Fin dramatisk himmel i bakgrunnen Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 9. juni 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 Minner om at retningslinjene også gjelder for moderatorer Bildeserier Hvis du har laget en bildeserie der det er en sterk sammenheng mellom bildene, marker tråden som bildeserie. F.eks. ved å angi antall bilder i firkantklammer. OI! Den regelen må vi se å få endret. I mellomtiden får jeg legge til et par klammer. Jeg ville helst skrudd litt hardere kontraster. De bildene ser for meg litt flate ut. S/H er god måte å fremstille bildene på. Kanskje bildene ville hatt godt av litt god gammel filmstøy? Off topic: Er lite fan av det faktum at bønder har fått sette ut sauer, dette har ødelagt næringsnettet på fjellet! Jeg liker dem dessverre litt flate, jeg føler det gir litt mer stemning. Og jeg liker normalt kontraster. Korn kunne kanskje fungert, men litt vanskelig å få det helt rett i shotophopp. Fin serie! Ser ut som noen liker seg på tur!(sikkert deg også Simon) B&W passer best. Farger hadde vore kjedelig.. Fin dramatisk himmel i bakgrunnen Takker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå