MMDH1602 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Heisann;) Jeg skal kjøpe meg min første moped snart, den skal være original, og skal være bra. Noen som kan hjelpe meg, har ikke peiling, men har litt lyst på Derbi Senda eller Peugeot Xps. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Hei, jeg sk også kjøpe meg moped har sett litt jeg å, det står mellom Derbi Senda og Peugeot Xps for meg. En kompis av meg har Xps og han anbefaler meg å kjøpe meg en sånn, tror jeg nok går for den Kjøp lett motorsykkel crosser eller så kan du se på Peugeot Xps og Derbi Senda, men jeg hvis jeg hadde vært så heldig å kunne velge helt klart lett sykkel! Også kjører du jo lovlig ogsa vettu ;-) peugeot xps Kjøp deg derbi x-race peugeot xps cross moped peugeot xps SENDA SM X-RACE https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1116931 Hvorfor spør du når du hele tiden sier at de 2 du nevner er de beste? Velg den du liker best, er ikke så jævlig mye forskjell på moped egentlig. Begge merkene er kjente(peugeoten er nesten samme som MH furia), sålenge du ikke kjøpte merker som TMS så er det egentlig bare om du liker den som betyr noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå