Gjest Guest_jente_* Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Et spørsmål jeg har lurt på en stund. Har funnet meg selv i situasjoner der jeg virkelig ikke er sikker, derfor vil jeg gjerne ha gutters syn på dette. Takk Lenke til kommentar
Kazumo Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Ja, jeg har flere venninner.. men når jeg tenker over det, ca. alle venninnene mine har type :o Lenke til kommentar
Special P Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Jeg har mange jente-venner så vil tro det er mulig ja. Men (ja det er alltid et "men") det er veldig lett at det kan utvikle seg til et forhold, eller at bare en av partene får følelser for den andre dersom man tilbringer for mye tid sammen. Uansett så vet man ikke hva som skjer før man har prøvd. Lenke til kommentar
Like clockwork Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Vanskelig spørsmål... Men har et par veninner som har blitt en såpass god venn, at jeg ikke anser det naturlig å gå til sengs med dem, men har også en del veninner som jeg har havnet til sengs med, og noen som jeg kunne tenkt meg å gå til sengs med. Men tror det kommer veldig fra person til person, men for mitt tilfeller så trives jeg best å "henge" sammen med mine venner av samme kjønn:) Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Det går en sjelden gang, men nesten alltid vil den ene noe mer. Minimum en ONS Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Selvfølgelig kan gutter og jenter bare være venner. Lenke til kommentar
pwned Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 ja, selvfølgelig. dagens dummeste spørsmål imo. er du jente er det ofte lettere å være med "guttevenner" (=mindre skravling og drama), så lenge de ikke er intr. i noe mer. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Må slenge meg på de som sier "selvfølgelig". Ikke alle da. Enkelte har skikkelig problemer med å holde ting på vennenivå. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Japp.. Jeg har veldig mange jentevenner som jeg ikke ville vært foruten. Men nå skal det sies at av 70% av de jentene, ville jeg ha noe mer med i begynnelsen Ja, jeg var verdensmester i å hoppe i vennefella før Lenke til kommentar
Gutt17 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Det går fint at en jente og gutt er venner. Ene bestevennen min er ei jente Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Det går da fint ann, hva med dem som er kjærester, kan ikke jenta være venner med gutten sine venner, og omvendt? Lenke til kommentar
citronen Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Det funker ikke. Jeg har prøvd. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Da er du en av de "enkelte" jeg snakket om i stad. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Ja, men bare om jenten vil det. Lenke til kommentar
LostinSpace Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Kan gutter og jenter bare være venner? NJA. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 De kan ikke bare være venner, men de kan være bare venner. /semantikk Lenke til kommentar
pwned Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Det går da fint ann, hva med dem som er kjærester, kan ikke jenta være venner med gutten sine venner, og omvendt? Det funker ikke. Jeg har prøvd. Selvfølgelig går det.. aldri hatt noen problemer med det her, så lenge man holder seg til bare et vennskap. Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Selvfølgelig. Hvorfor skulle ikke det gå an, har selv en del veninner, og de er like gode venner som hvilken som helst gutt. (Kanskje bedre også til og med). Ingen av dem har kjæreste for øyeblikket, og selv er jeg singel. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) Både og. Selv bor jeg med en venninne av meg, som jeg har kjent i ca 6 år. Vi er begge single om det har noe å si. Men tror det kommer mye på hvordan 'forholde' er mellom de to. Endret 10. juni 2009 av Zeüs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå