Gå til innhold

Gjenopprettingstrøbbel av HP dv5000

Anbefalte innlegg

Har forsøkt å gjennoprette windows xp gjennom en egen gjenoprettingspartisjon på (D). Får beskjed om at det ikke er nok minne på partisjonen til gjennoprettingsbilde. Prøvde å ignorere meldingen og fortsette gjennoprettingen. Resultate ble at windows ikke ble reinstallert til den tilstand som den var da jeg kjøpte denne maskinen. Har noen tips til problemet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har forsøkt å gjennoprette windows xp gjennom en egen gjenoprettingspartisjon på (D). Får beskjed om at det ikke er nok minne på partisjonen til gjennoprettingsbilde. Prøvde å ignorere meldingen og fortsette gjennoprettingen. Resultate ble at windows ikke ble reinstallert til den tilstand som den var da jeg kjøpte denne maskinen. Har noen tips til problemet?

Her har du et klassisk problem. Jeg har aldri gjørt systemgjenoppretting via en slik partisjon da jeg alltid har følt at en "clean install" er betraktelig bedre. Det florerer av installasjons-plater til XP, bare sørg for å få tak i samme versjon og språk som det står på den lille lappen med CD-keyen fra undersiden av maskinen din. Det har nok sine ulovlige momenter å låne ei plate på jobb eller lignende, men jeg tror ikke det er den værste overtredelsen av kopi-beskyttelsen du kan gjøre.

Drivere til maskinen din finner du på HP's hjemmesider. Fyr dem over på en minnepenn og stikk den i for så å installere dem en etter en. Det er enkelt..

Lenke til kommentar

Har ingen muligheter til å finne en slik plate på kort sikt. Lurer på om det kan hjelpe at jeg lager gjennoprettingsplater nå eller er dette for sent fordi jeg burde ha gjort det når maskinen var ny?

Lenke til kommentar
Har ingen muligheter til å finne en slik plate på kort sikt. Lurer på om det kan hjelpe at jeg lager gjennoprettingsplater nå eller er dette for sent fordi jeg burde ha gjort det når maskinen var ny?

Har aldri gjort det før, så det kan jeg ikke svare deg på. Beklager.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...