ole_marius Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 spiller gitar og leter etter et veldig lett program som lager automatisk en rytme til meg. vil helst ha et program der jeg kan velge musikkstil og rytmehastigheten. vel helst ha et gratis men kom gjerne med forslag til betalingsprogrammer Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Sjekka ut Hydrogen? Ligger i pakkebrønnen til de store distroene og er GPL Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 9. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2009 har ikke orket å installert linux enda, har prøvd Fruityloops og likte ikke det. jeg trenger ikke et musikk program for å lage sanger, jeg trenger enkelt og greit et simpelt program som bare man kan styre trummerytme med. men funker Hydrogen bra? mener å ha testet det for et år tilbake Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 det får ihvertfall kred for å være et bra (det beste?) åpen kildekode-programmet. En innføring. Ser ut til å kun være for Linux.. Hm. Trodde det fantes en Windowsversjon også.. Cygwin da Lenke til kommentar
EldorBoye Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Det høres ut som om du har lyst på eJay e.l. GarageBand funker for så vidt bra til slikt, men det har en del mer enn det du behøver til det formålet du oppgir. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå