Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hva skjer med meg? Irritert og humørsvinginer?

Gjest Guest_FORTVILT_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_FORTVILT_*

Hei jeg er en helt normal gutt som trener ca 6dager i uka og spiser godt.

I det siste har jeg sluttet og takle folk generelt. Er irritert på de fleste, har problemer og ikke bli sur på kjæresten min, for en eller to uker siden var hun den beste i verden nå takler jeg nesten bare ikke andre mennesker generlt. Også en ting til akkurat nå er det en del ting jeg ikke ser på grunn av et "hvit lys" eller litt blankt lys. Det er helt surialistisk og jeg greier ikke tenke helt klart.

Er det noen der som kan hjelpe meg og si hva som er galt med meg? (stresser en del med skolen men ikke så mye)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest FORTVILET

Ja, kan hende. Jeg har hatt det før når jeg var syk.

Nei, jeg holder ikke på med noe "boling" eller andre sketchy ting. Tar møllers tran vis det kan regnes? Og astma medesin da men aldri reagert på det på noen slags måter.

Lenke til kommentar
Gjest FORTVILET

Glemte helt, jeg har konstant de 2-3 siste dagene hatt noe som "brenner" nede i halsen min. Venter bare på og få super krefter og sprute depresjon over folk eller noe...

Vudert om jeg er deprimert eller har en slags angst eller noe...

Jeg må høre akkurat det jeg vil oss andre vis ikke blir jeg helt usikker på meg selv osv.

Tror konstant ingen liker meg og sånt.

Aldri slitt før me sånne hær ting. Alltid hadd veldig goe sosiale antenner men nå er det som de er klipt av...

Lenke til kommentar

Husk at emnetittelen skal beskrive trådens innhold og det skal komme klart frem av førsteinnlegget hva temaet for tråden er. Unngå overdreven bruk av store bokstaver og tegn. Emnetittel skal være på minimum tre ord. I henhold til dette er emnetittel endret til noe som lettere kan gi bedre tilbakemeldinger og/eller assistanse.

Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding".

:)

Lenke til kommentar
Også en ting til akkurat nå er det en del ting jeg ikke ser på grunn av et "hvit lys" eller litt blankt lys. Det er helt surialistisk og jeg greier ikke tenke helt klart.

Jeg har konstant de 2-3 siste dagene hatt noe som "brenner" nede i halsen min. Venter bare på og få super krefter og sprute depresjon over folk eller noe.

Kan du udype litt mer hva du mener med disse tingene? Alderen din hadde også vært greit å vite.

Lenke til kommentar
Vudert om jeg er deprimert eller har en slags angst eller noe...

Jeg må høre akkurat det jeg vil oss andre vis ikke blir jeg helt usikker på meg selv osv.

Tror konstant ingen liker meg og sånt.

Aldri slitt før me sånne hær ting. Alltid hadd veldig goe sosiale antenner men nå er det som de er klipt av...

Har akkurat det samme for tiden! Er veldig irritabel, er trøtt, lite lyst til å gjøre noe som helst egentlig.. Trente vanligvis ca. 5 ganger i uken, å hadde energi til overs for alt, nå orker jeg kanpt dette! Øynene mine er ofte røde eller "gule", selv etter en god natts søvn.

Skal til legen i morgen for å ta noen blodprøver etc. Søkte også litt rundt på nettet, og disse tingene kan minne om lavt stoffskifte, eller tyroksinmangel (?). Får iallefall sjekket det hos legen, så får vi håpe det løser seg etterhvert. Det er ikke gøy å gå rundt som jeg har gjort i det siste! Det sliter på det psykiske!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...