ftbllftbll Skrevet 8. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2009 Hei. Jeg skal i militæret i august og skal da selvfølgelig klippe 10mm på hodet eller no. Har aldri vært skinna, har egentlig alltid hatt halvlangt hår bak ørene type dere skjønner. Spørsmålet er om det blir fint å skinne seg? Jeg tror jeg har sydd 9 sting i hodet en gang også, men har ikke ett flatt bakhodet, men mer thierry henry stil. Blire fint? Lenke til kommentar
Duffo Skrevet 8. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2009 Det kommer til å bli grisestygt Lenke til kommentar
thrice Skrevet 8. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2009 Hvis du ikke har en rar fasong på hodet vil det ikke bli et problem. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 Bare slapp av, alle ser stygge ut på håret i militæret Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 Alle ser like ut uansett, så bare drit i hvordan du ser ut egentlig. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 Ser du ikke ut med hår så blir du ikke noe bedre uten, gjerne værre..Du må nok legge ut bilde av deg selv for at vi skal kunne avgjøre om du er stygg eller ei.. ingen vei utenom.. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 når var 10mm å skinne seg? Kom tilbake når du har 3mm eller mindre Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 Trodde skinne seg var å ta ALT håret eg... Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 Alle ser like ut uansett, Selvsagt ikke. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 Det er veldig praktisk om du skal ha mye felt-tjeneste, men dersom du bare skal ha inne-tjeneste er det eneste positive at du sparer penger på hårklipp. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 Alle ser like ut uansett, Selvsagt ikke. På håret da Lenke til kommentar
Duffo Skrevet 9. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2009 Alle ser like ut uansett, Selvsagt ikke. På håret da Selvsagt Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 Skal du i garden? Om du ikke skal det, så er det forholdsvis ganske fritt hvordan du er på håret. De er ikke så nazi på det at "det ikke skal være borti skjortekragen, og ikke over øra". Jeg er i forsvaret nå, og går slik som dette på håret. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 Hva slags Mikke Mus avd er du i da? Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 Ja, du må regne med at du må barbere deg, 2mm er vanlig lengde. Men det blir gjerne til at man lar det vokse litt utover i tjenesten. Dog fikk vi aldri lov til å ha lengre enn et par cm. på maks. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) Hva slags Mikke Mus avd er du i da? Operatør i Mikke Mus-avdelingen på Ramsund. Og når jeg selv går slik på håret, lar jeg mine menige få gå slik også. Men det er da grenser, så lenge det ikke er rasta eller helt over styr er det greit for meg. Endret 10. juni 2009 av Abnegation Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 Det var ingen som tvang oss i '99 iallefall. skulle ikke være griselangt da (hårnett isåfall) ellers ingen problemer. Tok 2-3mm av praktiske årsaker helst. På eget initiativ. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 Er ikke noe krav om at du må ha kort hår. Finnes både folk med langt hår og fullskjegg i militæret, men det følger litt mer forpliktelser med slikt "utradisjonelt" utseende. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 Hmm, i ESK 4 i PanserBat i Bardufoss da eg var der var det vertfall ikke spørsmål om hvordan håret skulle være..håret var det FØRSTE de tok da vi kom Lenke til kommentar
Vice Skrevet 10. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2009 Som nevnt, enkelte lokale avdelinger kan være nazi på det. Men ingen kan i utgangspunktet tvinges til å barbere av seg alt håret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå