Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er hun interissert?

Anbefalte innlegg

Det er vel det samme om hun er luremus eller ikke.. Men jeg tror jeg skal la det gå for denne gang. Vi skal ha en liten avslutning neste uke hvor jeg kan få snakket med hun, så får se hvordan det går da.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Om jente A roter med gutt D, E, F, G, osv på samme fest så er hun uinteressant for gutt C (meg).

Hvis jente A derimot roter med jente B så er det straks mer interessant.

Just my two cents.

IRLOL! fo rizzl.

Jeg vil gjerne være gutt C også. Jeg kjenner et par DEFG'er for å si det enkelt.

Lenke til kommentar
*snip*
*snip*

Du har tydeligvis ikke vært borti mange poteter. Når du virkelig treffen en potet vil definisjonen din av ordet endres totalt! Eller vent litt, ble det bare like feil som ditt utsagn? En luremus er en luremus, du kan ikke endre definisjonen av ordet basert på preferanser.

Klart det går an å være ute og ha det gøy og rote med så mange du bare vil, men da må du ikke til stadighet returnere til et tidligere objekt og holde igjen på godsakene. Hadde jeg vært TS hadde jeg traska videre etter 1 minutt, tafser hun på andre så tafser hun ikke på meg den kvelden. Det er en prinsippsak.

Jeg er glad du drog inn "A,B,C,D,E og F", det ga mye mer mening til saken.

Hmm.. kanskje jeg ikke uttalte meg helt riktig, for her har du tydeligvis misforstått :)

Poenget mitt er at betegnelsen Luremus blir kastet altfor hyppig frem for å beskrive ei jente. Ordet Luremus har jo kommet frem rett og slett fordi luremusen gir inntrykk av at det skal bli mus på fyren, for å så trekke det tilbake i siste liten. Altså lure med musa :p

Så poenget mitt var at å kysse/danse tett med flere gutter på en kveld (som jeg da betegnet som gutt A, gutt B, gutt C etc som ja, ga mening i saken) ikke gjør hun til ei luremus, fordi ut i fra det jeg kan se i TS sitt tilfelle ikke har gitt noen lovnad om mus til noen av gutta.

Kan hun være billig? ja.. Kan hun være løs? ja.. Kan hun kun være ute etter oppmerksomheten til gutta? ja.. KAN hun være luremus? ja..

Er hun luremus? Ikke nødvendigvis. Jeg har ikke sett noen tegn på det hittil fra denne tråden.

MEN nå er vel ikke denne tråden om definisjonen av luremus når jeg tenker meg om :p

Så til TS:

Ta det som det kommer. :) Dra på den avslutningen deres, og mål situasjonen. Viser hun en litt mer eksklusiv interesse for deg enn det hun gjorde på festen, så ta det videre. Har hun samme innstilling til det hele, kan du vurdere om du vil droppe hele greia, eller om du vil ha det gøy med henne (eller lure musa om du vil :p ) før hun forsvinner videre til neste fyr. :)

Hold oss oppdatert! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...