Pojken Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Hei, Jeg var på en fest i helgen der jeg ble bedre kjent med en jente som går i spansk klassen min. Vi har ikke snakket sammen noe særlig tidligere, men jeg bestemte meg for å gå bort å snakke med henne på festen. Begge går i 3. klasse på vgs. Jeg viste at hun hadde rota med en annen gutt tidligere på festen, men siden ikke skjedde noe mellom de etter en stund ville jeg prøve meg. Jeg snakket en del med hun og flørtet litt. Vi gikk inn på dansegulvet og der dansa vi ganske intimt en stund. Etter hvert kom flere og flere og ville danse og etter hvert begynte også hun å danse med andre, intimt med de og. Jeg ble litt skuffa da hun ville danse med de andre så jeg gikk en tur utenfor. Der begynte jeg å snakke med et par andre jenter og det tok ikke lang tid før hun jeg flørta med også kom ut. Vi snakka enda litt mer og nå trodde jeg hun var interessert. Hun hinta til at hun ville gjøre noe etter festen, og jeg sa vi kunne finne på noe, men da ble det bare meg og henne sa jeg. Før hun svarte, selvom hun virka interessert tullet jeg meg litt bort og rota bort ideen selv siden jeg ikke ville dumme meg ut. Etter dette var det plutselig en annen gutt som prøvde seg på henne og hun var fult med på det, og de dansa nesten alene. Jeg ble sittende utenfor igjen og prata litt med de andre, enda mer skuffet. Da hun skulle gå trodde jeg hun hadde mista interessen helt, men jeg gikk forbi henne for å sjekke mobilen i jakka og da sa hun plutselig at det var hyggelig å prate med meg og noe annet i den duren og hun sa hade. Vi møttes i spansk klassen idag og jeg åpnet ikke noe samtale med henne, men vi ble delt inn i grupper for å gjøre en merkelig avsluttingslek som lærern hadde funnet på. Jeg ble sittende vedsiden av henne og det ble bare litt småsnakking mellom oss, ikke noe konkret samtale. Er det noen som har noe formening om hvor dette kan gå? Jeg er veldig interessert i henne, selvom hun kanskje høres litt løs ut, men det er hun definitivt ikke. Jeg vurderer å legge til msn'en hennes siden begge er interessert i samme type musikk, av ren tilfeldighet og vi kom ganske godt oversens... Men jeg vet ikke om jeg heller burde manne meg opp til å spørre om nummeret eller noe sånn på skolen i stedet. Endret 8. juni 2009 av Pojken Lenke til kommentar
KingDingLing Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Hei, Jeg var på en fest i helgen der jeg ble bedre kjent med en jente som går i spansk klassen min. Vi har ikke snakket sammen noe særlig tidligere, men jeg bestemte meg for å gå bort å snakke med henne på festen. Begge går i 3. klasse på vgs. Jeg viste at hun hadde rota med en annen gutt tidligere på festen, men siden ikke skjedde noe mellom de etter en stund ville jeg prøve meg. Jeg snakket en del med hun og flørtet litt. Vi gikk inn på dansegulvet og der dansa vi ganske intimt en stund. Etter hvert kom flere og flere og ville danse og etter hvert begynte også hun å danse med andre, intimt med de og. Jeg ble litt skuffa da hun ville danse med de andre så jeg gikk en tur utenfor. Der begynte jeg å snakke med et par andre jenter og det tok ikke lang tid før hun jeg flørta med også kom ut. Vi snakka enda litt mer og nå trodde jeg hun var interessert. Hun hinta til at hun ville gjøre noe etter festen, og jeg sa vi kunne finne på noe, men da ble det bare meg og henne sa jeg. Før hun svarte, selvom hun virka interessert tullet jeg meg litt bort og rota bort ideen selv siden jeg ikke ville dumme meg ut. Etter dette var det plutselig en annen gutt som prøvde seg på henne og hun var fult med på det, og de dansa nesten alene. Jeg ble sittende utenfor igjen og prata litt med de andre, enda mer skuffet. Da hun skulle gå trodde jeg hun hadde mista interessen helt, men jeg gikk forbi henne for å sjekke mobilen i jakka og da sa hun plutselig at det var hyggelig å prate med meg og noe annet i den duren og hun sa hade. Vi møttes i spansk klassen idag og jeg åpnet ikke noe samtale med henne, men vi ble delt inn i grupper for å gjøre en merkelig avsluttingslek som lærern hadde funnet på. Jeg ble sittende vedsiden av henne og det ble bare litt småsnakking mellom oss, ikke noe konkret samtale. Er det noen som har noe formening om hvor dette kan gå? Jeg er veldig interessert i henne, selvom hun kanskje høres litt løs ut, men det er hun definitivt ikke. Jeg vurderer å legge til msn'en hennes siden begge er interessert i samme type musikk, av ren tilfeldighet og vi kom ganske godt oversens... Men jeg vet ikke om jeg heller burde manne meg opp til å spørre om nummeret eller noe sånn på skolen i stedet. Hei. Klassisk dillemma.. Hørt uttrykket luremus? Etter det du beskriver er dette en greie jenter, og kjekke gutter som meg, gjør ofte. Flørter og leder jenter an, for så å traske videre. Ingenting som er mer tilfredstillende enn å vite at jenta (eller i dette tilfellet gutten) er interessert. Det er ikke nødvendig å fullføre akten, for selvtilliten og egoet har fått fòr for ei stund fremover. Det betyr ikke at hun ikke er noe å satse på, eller at du ikke har sjangs. Det betyr bare at du ikke skal legge noe særlig i det som skjedde den kvelden. Bare fortsett å spille hard to get, eller enda bedre, behandle henne litt dårlig. Flørt med jenter så hun ser det, overse henne og si at du ikke merka at hun var der. Så skal du nok se at pipa får en annen låt. My two cents.. Nå kan alle som vil krangle med meg fyre løs. Lenke til kommentar
Pojken Skrevet 8. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2009 Hei.Klassisk dillemma.. Hørt uttrykket luremus? Etter det du beskriver er dette en greie jenter, og kjekke gutter som meg, gjør ofte. Flørter og leder jenter an, for så å traske videre. Ingenting som er mer tilfredstillende enn å vite at jenta (eller i dette tilfellet gutten) er interessert. Det er ikke nødvendig å fullføre akten, for selvtilliten og egoet har fått fòr for ei stund fremover. Det betyr ikke at hun ikke er noe å satse på, eller at du ikke har sjangs. Det betyr bare at du ikke skal legge noe særlig i det som skjedde den kvelden. Bare fortsett å spille hard to get, eller enda bedre, behandle henne litt dårlig. Flørt med jenter så hun ser det, overse henne og si at du ikke merka at hun var der. Så skal du nok se at pipa får en annen låt. My two cents.. Nå kan alle som vil krangle med meg fyre løs. tror det var dette svaret jeg var ute etter ^^ Men tar gjerne i mot fler svar. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Veldig vanskelig å si noe konkret om hva hun vil. Men det virker som hun var på flørtern med flere den kvelden, som kan være enten for å spille hard to get for deg, eller at hun brukte deg til å spille hard to get for en annen, eller at hun rett og slett bare var i flørtehumør og ikke mente noe med noen. Bare fortsett å flørt med henne og flere, og gjerne spill litt hard to get selv, så vil du nok fort merke om hun er intressert eller ikke. Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Som nevnt tidligere slenger jeg meg på bølgen av at dette er ei som liker å flørte med mange for hun VET hun er populær (luremus) og kan få ganske mange. Og skulle du omsider få henne, kan det være et kort forthold (erfaringsmessig), jeg for min del holder meg langt unna sliker jenter, for meg er de noen forbanna tøser som til syvende og slutt velger taperene og angrer til slutt. Jeg har likt å være av den snille typen, noe som har ført til en del nedturer, men (stort men) mange av dem som valgte noen andre har kommet tilbake fordi dem angret (de blir selvsagt avist på flenken). Så er spørsmålet hvilken type person du har tenkt å vise deg å være, den snille, eller bad boyen, resultatet kan slå begge veier Hun der virker badboy-gal såvidt jeg kan lese. Lenke til kommentar
Pojken Skrevet 9. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2009 (endret) Hun er kanskje litt bad-girl.. og veldig pen, og hun er blant de "populære" virker det som. Men det er jeg og, så det er ikke noe problem. Det er absolutt en jente i min league, men det største problemet er egentlig det at jeg ikke vet hvordan jeg skal komme i kontakt med henne nå. Vi har ingen fler timer sammen resten av året, så jeg tror kanskje løpet er kjørt hvis ikke jeg møter henne igjen før sommeren. Dette er grunnen til at jeg vurderte å legge til msn'en eller noe sånn.. Men jeg vil ikke virke neede heller. Endret 9. juni 2009 av Pojken Lenke til kommentar
KingDingLing Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Hun er kanskje litt bad-girl.. og veldig pen, og hun er blant de "populære" virker det som. Men det er jeg og, så det er ikke noe problem. Det er absolutt en jente i min league, men det største problemet er egentlig det at jeg ikke vet hvordan jeg skal komme i kontakt med henne nå. Vi har ingen fler timer sammen resten av året, så jeg tror kanskje løpet er kjørt hvis ikke jeg møter henne igjen før sommeren. Dette er grunnen til at jeg vurderte å legge til msn'en eller noe sånn.. Men jeg vil ikke virke neede heller. Det er da vel ikke noe i veien for at du legger henne til på MSN? Det er hvordan du opptrer på MSN som avgjør hvor "needy" du virker. Om hun er interessert i videre kontakt med deg avgjør du det fort via MSN. Ikke regn med at hun skal ta kontakt med deg på MSN til en hver tid, men ta heller ikke kontakt med henne med mindre du har noe interessant å snakke om eller å fortelle. Dersom hun virker avvisende så lar du henne være i en stund, kanskje hun bare har mye å gjøre for eksempel eller ikke er i humør til å prate med noen hun ikke kjenner godt. Jeg hatet hun jeg er samboer med nå, men jeg la henne til på MSN da vi var bekjente og jeg var nysjerrig på henne. Etter et par ganger med bare løs prating ringte hun meg plutselig ei natt og ville prate. Etter langt om lenge så sitter vi nå her... bor sammen og trives med det. Lenke til kommentar
pwned Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Er jente selv, og kjenner meg litt igjen i hva hu driver med.. Luremus er et ganske drøyt ord på uskyldig morro/flørting. I motsetning til de fleste gutter, er det mange jenter som bare tenker i retning uskyldig roting (og muligens ta det videre seinere om de finner noen de liker godt), istedenfor å gå all the way o.l. den første kvelden. Gutter oppfatter da jentene som luremus, siden de ikke hopper på dem/alle de roter og flørter med. Ville du prøvekjørt en bil uten å se bilder av den og lese om hva som befinner seg under panseret? Ville du skaffet deg en pc uten å sjekke specs først? Lenke til kommentar
KingDingLing Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Er jente selv, og kjenner meg litt igjen i hva hu driver med.. Luremus er et ganske drøyt ord på uskyldig morro/flørting. I motsetning til de fleste gutter, er det mange jenter som bare tenker i retning uskyldig roting (og muligens ta det videre seinere om de finner noen de liker godt), istedenfor å gå all the way o.l. den første kvelden. Gutter oppfatter da jentene som luremus, siden de ikke hopper på dem/alle de roter og flørter med.Ville du prøvekjørt en bil uten å se bilder av den og lese om hva som befinner seg under panseret? Ville du skaffet deg en pc uten å sjekke specs først? *GJESP* Ferdig snart? Luremus er luremus. Om dere jenter har en annen definisjon av det ordet enn den bedre halvdelen av jordens befolkning kan ikke vi noe for. En "player" i deres øyne er en helt i våre øyne. Dine sammenligninger til bil og PC er vel ikke spesielt saksrelaterte. Da kan jo jeg spørre hvorfor jentene ikke hopper i bilen min når jeg stopper ved et busstopp og spør om de vil ha smågodt og skyss hjem? Uskyldig flørting er det man kan bedrive om man er i et forhold. Som om man for eksempel snakker med ei jente på byen og føler seg litt USKYLDIG frem for å finne ut om interessen er der fra hennes side, bare for nysjerrighetens del. Om du definerer "Uskyldig Flørting" som å åle tunga di ned i halsen på 15% av festdeltakerene sier det vel mer om deg enn om oss andre. -Nico- Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) Er jente selv, og kjenner meg litt igjen i hva hu driver med.. Luremus er et ganske drøyt ord på uskyldig morro/flørting. I motsetning til de fleste gutter, er det mange jenter som bare tenker i retning uskyldig roting (og muligens ta det videre seinere om de finner noen de liker godt), istedenfor å gå all the way o.l. den første kvelden. Gutter oppfatter da jentene som luremus, siden de ikke hopper på dem/alle de roter og flørter med.Ville du prøvekjørt en bil uten å se bilder av den og lese om hva som befinner seg under panseret? Ville du skaffet deg en pc uten å sjekke specs først? *GJESP* Ferdig snart? Luremus er luremus. Om dere jenter har en annen definisjon av det ordet enn den bedre halvdelen av jordens befolkning kan ikke vi noe for. En "player" i deres øyne er en helt i våre øyne. Dine sammenligninger til bil og PC er vel ikke spesielt saksrelaterte. Da kan jo jeg spørre hvorfor jentene ikke hopper i bilen min når jeg stopper ved et busstopp og spør om de vil ha smågodt og skyss hjem? Uskyldig flørting er det man kan bedrive om man er i et forhold. Som om man for eksempel snakker med ei jente på byen og føler seg litt USKYLDIG frem for å finne ut om interessen er der fra hennes side, bare for nysjerrighetens del. Om du definerer "Uskyldig Flørting" som å åle tunga di ned i halsen på 15% av festdeltakerene sier det vel mer om deg enn om oss andre. -Nico- *GJESPER MED* Luremus: VET dem kan få en gutt som sitter og prater med dem, og tenker let's have some fun og gi han falske forhåpninger. Går det veien har hun fått oppmerksomheten hans og fått enda mer selvtillit uten at han fikk noe ut av det. Gikk det derimot ikke veien: hun fikk ikke oppmerksomheten siden gutten kanskje visste hva hun tenker, og hva hun er ute etter (uuups, player has entered the scene) Her får pipa en annen lyd, en uskyldig flørt fra jenta sin side vil kanskje bli til noe mer en bare uskyldig. Endret 10. juni 2009 av Nickless Lenke til kommentar
pwned Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Hehe, og det at guttene reagerer som dere er en bonus, bitterhet. Hvorfor må det være "forpliktende" å rote? Og hva er dine kilder på at hun hadde tunga ned i halsen til 15% av festdeltagerne? Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Jeg vil ikke kalle en jente som roter med flere på en kveld for luremus. Jeg vil der i mot kalle en jente som roter med en fyr hele kvelden og virkelig gir fyren forhåpninger, for å så dumpe han i innspurten, for en luremus. I TS sitt tilfelle vil jeg kalle det for.. tja.. uskyldig roting. Typisk oppførskjel fra begge kjønn i den alderen de er i. Så å kalle dama for luremus er vel å ta litt hardt i.. Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) Jeg vil ikke kalle en jente som roter med flere på en kveld for luremus. Jeg vil der i mot kalle en jente som roter med en fyr hele kvelden og virkelig gir fyren forhåpninger, for å så dumpe han i innspurten, for en luremus. I TS sitt tilfelle vil jeg kalle det for.. tja.. uskyldig roting. Typisk oppførskjel fra begge kjønn i den alderen de er i. Så å kalle dama for luremus er vel å ta litt hardt i.. Nåja, vil kalle begge delene for luremus. ei jente A roter med B,C,D,E,F,G og H iløpet av en kveld. Hun fikk altså det hun var ute etter hos alle, stikkordet oppmerksomhet og selvsikkerhet. Og hun vet med ganske stor sannsynlighet at hvis hun ville noe mer kunne hun ha fått det. Den første gutten vil nok ha fått noen form for forhåpning, samme gjelder for dem andre med mindre dem har fått det med seg at hun rotet med andre. Jente A roter med bare B hele kvelden, og later som om hun ikke vet hvem han er dagen etter, ja, det vil jeg også kalle luremus, fikk det hun var ute etter atter en gang Endret 10. juni 2009 av Nickless Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Nåja, vil kalle begge delene for luremus.ei jente A roter med B,C,D,E,F,G og H iløpet av en kveld. Hun fikk altså det hun var ute etter hos alle, stikkordet oppmerksomhet og selvsikkerhet. Og hun vet med ganske stor sannsynlighet at hvis hun ville noe mer kunne hun ha fått det. Den første gutten vil nok ha fått noen form for forhåpning, samme gjelder for dem andre med mindre dem har fått det med seg at hun rotet med andre. Jente A roter med bare B hele kvelden, og later som om hun ikke vet hvem han er dagen etter, ja, det vil jeg også kalle luremus, fikk det hun var ute etter atter en gang Du har tydeligvis ikke vært borti mange luremus Når du virkelig treffer en luremus vil definisjonen din av ordet endres totalt Det går faktisk an å bare være ute og ha det gøy, litt uskyldig roting med en eller flere, uten å være luremus/lurekuk. Det er ganske naivt av folk å tro at det er noe seriøst på gang kun fordi man har leppene mot hverandre/danser tett/flørter. Det er ikke å stikke under en stol at flørting/roting er gøy, og det er noe folk gjør uten å mene noe veldig seriøst med det. Luremusa der i mot vil i tillegg til rotingen og flørtingen legge en mer seriøs mening i det hele, og virkelig bygge opp forhåpningene til fyren nesten helt til han er i mål, for å så knuse alt igjen. Og jeg vil vel ikke akkurat si at ei jente som roter med A,B,C,D,E og F på en kveld sender ut noen spesielle seriøse signaler... Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Og jeg vil vel ikke akkurat si at ei jente som roter med A,B,C,D,E og F på en kveld sender ut noen spesielle seriøse signaler... Det vet man aldri, jenter er forskjellige, om hun vil ha det gøy kan hun gi falske forhåpninger til så mange som hun vil, hvorfor stoppe med en person når hun vet hun kan gjøre det med flere? Og for å svare på en annen ting: Joda, har vært borti luremuser mange ganger (dessverre), lærte ivertfall masse av det Lenke til kommentar
Pojken Skrevet 10. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) Jeg vil bare klargjøre en ting; Hun rota med EN person før hun flørta med meg, men etter det snakket de ikke sammen omtrent resten av kvelden. Hun dansa med flere da, men det var meg hun snakka mest med og flørta mest med gjennom kvelden fikk jeg intrykk av. Endret 10. juni 2009 av Pojken Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Idiotisk å lese guttenes definisjon på luremus. Luremus er ei jente som leder en gutt 'an kjempe lenge, og ditcher han etterpå, uten at han får noe. Noen jenter trenger bekreftelse og er ute etter litt uskyldig moro. DVS roter med flere på samme fest. Det får hennes ego til å stige litt, og selvfølelsen er god. Hun er ikke LUREMUS, for da hadde hun lurt en gutt lengre enn bare ved et lite kyss... Lenke til kommentar
KingDingLing Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Idiotisk å lese guttenes definisjon på luremus. Luremus er ei jente som leder en gutt 'an kjempe lenge, og ditcher han etterpå, uten at han får noe. Noen jenter trenger bekreftelse og er ute etter litt uskyldig moro. DVS roter med flere på samme fest. Det får hennes ego til å stige litt, og selvfølelsen er god. Hun er ikke LUREMUS, for da hadde hun lurt en gutt lengre enn bare ved et lite kyss... Henviser til mitt forrige svar. Du kan si hva du vil om hva som definerer en luremus, og hverken jeg eller trådstarter er egentlig ute etter definisjonen av ordet. Gutter bruker ordet LUREMUS på jenter de får litt hos men ikke alt. Den tiden gutten tillater dette å skje over får gå på hans egen regning. Jenter tror i alle tilfeller det beste om seg selv, og dette er et glimrende eksempel på det atter en gang. Luremus er da vel ikke et skjellsord, men dere reagerer alle likt på å bli kalt det. Lenke til kommentar
KingDingLing Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Nåja, vil kalle begge delene for luremus.ei jente A roter med B,C,D,E,F,G og H iløpet av en kveld. Hun fikk altså det hun var ute etter hos alle, stikkordet oppmerksomhet og selvsikkerhet. Og hun vet med ganske stor sannsynlighet at hvis hun ville noe mer kunne hun ha fått det. Den første gutten vil nok ha fått noen form for forhåpning, samme gjelder for dem andre med mindre dem har fått det med seg at hun rotet med andre. Jente A roter med bare B hele kvelden, og later som om hun ikke vet hvem han er dagen etter, ja, det vil jeg også kalle luremus, fikk det hun var ute etter atter en gang Du har tydeligvis ikke vært borti mange luremus Når du virkelig treffer en luremus vil definisjonen din av ordet endres totalt Det går faktisk an å bare være ute og ha det gøy, litt uskyldig roting med en eller flere, uten å være luremus/lurekuk. Det er ganske naivt av folk å tro at det er noe seriøst på gang kun fordi man har leppene mot hverandre/danser tett/flørter. Det er ikke å stikke under en stol at flørting/roting er gøy, og det er noe folk gjør uten å mene noe veldig seriøst med det. Luremusa der i mot vil i tillegg til rotingen og flørtingen legge en mer seriøs mening i det hele, og virkelig bygge opp forhåpningene til fyren nesten helt til han er i mål, for å så knuse alt igjen. Og jeg vil vel ikke akkurat si at ei jente som roter med A,B,C,D,E og F på en kveld sender ut noen spesielle seriøse signaler... Du har tydeligvis ikke vært borti mange poteter. Når du virkelig treffen en potet vil definisjonen din av ordet endres totalt! Eller vent litt, ble det bare like feil som ditt utsagn? En luremus er en luremus, du kan ikke endre definisjonen av ordet basert på preferanser. Klart det går an å være ute og ha det gøy og rote med så mange du bare vil, men da må du ikke til stadighet returnere til et tidligere objekt og holde igjen på godsakene. Hadde jeg vært TS hadde jeg traska videre etter 1 minutt, tafser hun på andre så tafser hun ikke på meg den kvelden. Det er en prinsippsak. Jeg er glad du drog inn "A,B,C,D,E og F", det ga mye mer mening til saken. Lenke til kommentar
KingDingLing Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Hehe, og det at guttene reagerer som dere er en bonus, bitterhet. Hvorfor må det være "forpliktende" å rote? Og hva er dine kilder på at hun hadde tunga ned i halsen til 15% av festdeltagerne? jeg reagerer da ikke negativt på luremuser? Har ingen problemer med dem, jeg. Jeg reagerer negativt på det du sier, det er bra at du ikke svarer på noen av de tingene jeg spør om. KLASSISK. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå