johannessimonsen Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Hei, Jeg kjøpte en ny data som jeg byggde selv ettersom at dette ble meget billigere. men etter jeg satt den sammen funket den ikke som den skal-.- jeg har sotte sammen mange datamaskiner og vet hvordan man gjør det så jeg er ikke helt dom i hode. men skjermen går ikke på¨dvs at ingen inganger bak funker heller. jeg har koblet til alt som det skal, det er ingen ekstra skruer i under hovedkortet som kan føre til en kortsluttning av eventuele ting. Hva kan probleme være ? Setter stor pris på hjelp :-) Lenke til kommentar
bruthal Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Kan prøve med et raskt svar... Du må gi mer info hvis man skal prøve å gjette seg til hva som fører til problemene dine. Siden du sier at du har litt erfaring; - piper maskinen? - hva slags hardware er det? er det f. eks. en led (altså lys) på hovedkortet som indikerer hva som problemet kan være? - starter viftene, harddisk, osv? skal jeg gjette, kan jeg tenke meg at du har glemt å koble til 6 eller 4-pins strømkontakt på hovedkortet (husker ikke i farten hvor mange pins det er)... har du en gammel PSU kan det være at den ikke leverer nok strøm... du må nok gi litt mer info samt hva slags deler du benytter hvis du har lyst på et fornuftig svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå