Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Maskinen bare piper når eg starter

Anbefalte innlegg

Kan noen hjelpe meg hva dette kan vare.

Har Gigabite GA-MA770 DS3/S3 hovedkort og amd prosesson

Når eg starter mask. får eg en lang pipelyd.Får og no sigmal på skjermen.

Leste i manualen om dette å der stod det

at skjermkortet ikke var satt i riktigt. Det er det og det er ikke noe fel på kortet og har og prøvd andre kort med samme felmld. Støvsugt mask. kjekket kabler og har even clear CMOS.

Hva kan vare gale?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Høres ut som samme problem som jeg hadde og da var det strømforsyninga som var gåen. Problemet jeg hadde var at skjermkortet tok litt mere strøm enn forsyninga klarte å gi ut.

Tror ikke det strømforsyningen er crosiar 450 w i kun et år gammel har og prøvd skjermkortet i annen mask med 400w. men sikker kan man ikke vare.

Har du en annen port å plassere skjermkortet i? Da kan være at porten er ødelagt.

Nei

Har du en annen port å plassere skjermkortet i? Da kan være at porten er ødelagt.

Nei

Lenke til kommentar
Høres ut som samme problem som jeg hadde og da var det strømforsyninga som var gåen. Problemet jeg hadde var at skjermkortet tok litt mere strøm enn forsyninga klarte å gi ut.

Kom å tenke på att den natten maskinen stod på blev det strømavbrudd og etter dette kom problemet. skal prøve å byte strømforsyning i morgen.

Byttet strømforsyning men samme problem . Då er det vel bare minne brikker eller hk igen.

Noe som har noen andre forslag?

Endret av kaffigalen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...