kaffigalen Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Kan noen hjelpe meg hva dette kan vare. Har Gigabite GA-MA770 DS3/S3 hovedkort og amd prosesson Når eg starter mask. får eg en lang pipelyd.Får og no sigmal på skjermen. Leste i manualen om dette å der stod det at skjermkortet ikke var satt i riktigt. Det er det og det er ikke noe fel på kortet og har og prøvd andre kort med samme felmld. Støvsugt mask. kjekket kabler og har even clear CMOS. Hva kan vare gale? Lenke til kommentar
thoomas82 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Høres ut som samme problem som jeg hadde og da var det strømforsyninga som var gåen. Problemet jeg hadde var at skjermkortet tok litt mere strøm enn forsyninga klarte å gi ut. Endret 8. juni 2009 av thoomas82 Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Har du en annen port å plassere skjermkortet i? Da kan være at porten er ødelagt. Lenke til kommentar
kaffigalen Skrevet 8. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2009 Høres ut som samme problem som jeg hadde og da var det strømforsyninga som var gåen. Problemet jeg hadde var at skjermkortet tok litt mere strøm enn forsyninga klarte å gi ut. Tror ikke det strømforsyningen er crosiar 450 w i kun et år gammel har og prøvd skjermkortet i annen mask med 400w. men sikker kan man ikke vare. Har du en annen port å plassere skjermkortet i? Da kan være at porten er ødelagt. Nei Har du en annen port å plassere skjermkortet i? Da kan være at porten er ødelagt. Nei Lenke til kommentar
kaffigalen Skrevet 8. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Høres ut som samme problem som jeg hadde og da var det strømforsyninga som var gåen. Problemet jeg hadde var at skjermkortet tok litt mere strøm enn forsyninga klarte å gi ut. Kom å tenke på att den natten maskinen stod på blev det strømavbrudd og etter dette kom problemet. skal prøve å byte strømforsyning i morgen. Byttet strømforsyning men samme problem . Då er det vel bare minne brikker eller hk igen. Noe som har noen andre forslag? Endret 10. juni 2009 av kaffigalen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå