hobgoblin Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Var lite nytt med denne telefonen må jeg si. Blir litt som Motorola Razr, finne en mobil som selger bra også lansere den flere ganger med små forbedringer. Vi ser jo alle hvordan det gikk med Motorola. vel, det har fungert forbanna bra for apple på datamaskin-fronten... Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Jeg tror det kommer ny iPhone til høsten. Dette kan rett og slett ikke være alt. Det er ipod touch v3 som kommer til høsten. iPhone blir alltid lansert på sommeren, og ipod touch om høsten. Lenke til kommentar
magnjorg Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Det er dog noe uklart hvorvidt det er snakk om et skikkelig kompass, eller om det er programvare som tar utgangspunkt i GPS-en. Virker som det er et faktisk kompass, så på apple.no at de tar forbehold om at kompasset kan vise feil om det er magnetfelt i nærheten... Endret 8. juni 2009 av Magnusjorg Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Trodde vi kom til å se 'iPhone 2' men den så vi ikke snurten av. iPhone 3G var bare en iPhone 1,5. Og denne er tilsvarende (iPhone 3G 1,5). Dårlig. Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Jeg synes dette ser veldig lovende ut. Har lenge hatt lyst på iPhone, men har kviet meg på grunn av små mangler. Nå ser det ut som om jeg faktisk skal skaffe meg en. Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Trodde vi kom til å se 'iPhone 2' men den så vi ikke snurten av. iPhone 3G var bare en iPhone 1,5. Og denne er tilsvarende (iPhone 3G 1,5). Dårlig. Ikke enig.. Slik jeg ser det, er Iphone 3GS de nye hardware oppdateringene og 3.0 software.. Men de valgte og gi ut 3.0 til eiere av iphone 3g også.. De kunne bare droppet det og gjort argumentet for og investerer i 3GS enda bedre.. Designet er ikke nødvendig og gjøre noe med, og hardware forskjellene er mer en bra nok.. Dobble RAM, dobble Internminne og 50% økning av CPU(mest sannsynelig da), det er jo sinnsykt bra.. Ser ikke noe grunn til og klage, 3GS er en stor oppgradering fra 3G som kom i fjor og for å ta vare på kundene sine gir de ut software oppgraderingen til 3G eierene.. Slik ser jeg det da, og jeg har ikke noe særlig til overs for Apple.. Endret 8. juni 2009 av Lionel_Luthor Lenke til kommentar
mannyboi Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Til dere som vil ha det ene og det andre; Når skal dere lære? Apple kommer aldri til å komme ut med noe "ny" teknologi som ingen andre har. Det har jo komt tydelig fram i hele iPhone-serien, ingen oppgraderinger er sånnsett "fersk" teknologi. Alle disse oppgraderingene kan du finne på flere telefoner som har vært ute i evigheter. Min n95 8gb har hatt super-3g i over ett år nå. Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 iPhone 3G har da super3G den også, men bare 3,5mbit. Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Trodde vi kom til å se 'iPhone 2' men den så vi ikke snurten av. iPhone 3G var bare en iPhone 1,5. Og denne er tilsvarende (iPhone 3G 1,5). Dårlig. Ikke enig.. Slik jeg ser det, er Iphone 3GS de nye hardware oppdateringene og 3.0 software.. Men de valgte og gi ut 3.0 til eiere av iphone 3g også.. De kunne bare droppet det og gjort argumentet for og investerer i 3GS enda bedre.. Designet er ikke nødvendig og gjøre noe med, og hardware forskjellene er mer en bra nok.. Dobble RAM, dobble Internminne og 50% økning av CPU(mest sannsynelig da), det er jo sinnsykt bra.. Ser ikke noe grunn til og klage, 3GS er en stor oppgradering fra 3G som kom i fjor og for å ta vare på kundene sine gir de ut software oppgraderingen til 3G eierene.. Slik ser jeg det da, og jeg har ikke noe særlig til overs for Apple.. Men 3.0 er "bare" en software oppgradering så for min del er ikke det noe argument for å kjøpe ny telefon, selv om den ikke hadde nådd ut til gamle iPhone eiere. Jeg har ihvertfall aldri kjøpt ny telefon på grunnlag av software og det tviler jeg på at jeg noen gang vil gjøre. Derfor mener jeg iPhone 3GS er en mikroskopisk oppgradering. 32GB, 3MP, videoopptak, kompass og HSDPA er ikke akkurat nyheter i mobilverden. Lenke til kommentar
Feynman Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Forrige iPhone var grei nok, men jeg ventet så lenge at jeg ikke ville kjøpe før det ble oppdatering. Egentlig ventet jeg på at det skulle bli flere teleoperatører som solgte den. Nå er det 3 tilbydere i Norge, telefonen er forbedret og prisen har gått ned. For min del er det løp og kjøp. Det er dog noe uklart hvorvidt det er snakk om et skikkelig kompass, eller om det er programvare som tar utgangspunkt i GPS-en. Virker som det er et faktisk kompass, så på apple.no at de tar forbehold om at kompasset kan vise feil om det er magnetfelt i nærheten... Ryktene sier at de har brukt denne: http://www.asahi-kasei.co.jp/akm/japanese/...973/ak8973.html Altså et magnetometer (digitalt kompass) Ryktekilde: http://www.macrumors.com/2009/05/20/ashhi-...ext-gen-iphone/ Lenke til kommentar
zaqqoZeq Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Nå må de snart komme med mappesystem så jeg kan få sortert seriene på touchen! Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Ganske skuffa, men nå kommer den i hvert fall til å sannsynligvis bli markedets mest responsive touchtelefon. Lenke til kommentar
genser Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Det er den da fra før av og. Altså, jeg skjønner ikke helt greia. iPhone er jo lynrask allerede. Og hva skal man egentlig med mer RAM, alt funker jo flott som det skal allerede? Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Det er vell fordi da kan du kjøre mer prosesskrevende apps. Lenke til kommentar
Imaginary Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Siden iPhone sitt OS får stadig flere bakgrunnstjenester som gjør det fiffig å bruke den, kommer mer RAM godt med. Økt prosessorhastighet vil også gjøre at man kan få mer krevende applikasjoner, kanskje i største grad spill. Igjen, iPhone OS 3 gjør det ingen annen produsent greier helhjertet - brukervennlighet. Hvilket annet mobil-OS i dag har noe som i det hele tatt kan ligne på dette OSets funksjoner kombinert med eleganse og lettvinthet? Endret 8. juni 2009 av Fredrikern Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Siden de dobbler rammen burde de jo også komme med multitasking, men det kommer sikkert ikke før neste versjon, selfølgelig reklamert med at det er helt revolusjonærende. Lenke til kommentar
Imaginary Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Og hvorfor er nødvendigvis dagens modell for multitasking den beste? Vi går inn i en tid med «cloud computing», og Apple er innovative. Lenke til kommentar
RMNZR Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Ingen tvil om at den største innovasjonen gjorde sin inntreden på den første versjonen. Jeg sikter selvsagt til det lettvindte menysystemet iPhone er kjent for. Spesifikasjonsmessig har de gjort "akkurat" nok til å få: Noen gjerdesittere til å begå innkjøp, fantaster til å oppgradere, og oss andre til å fortsette å se på alt annet akkurat som før Lenke til kommentar
Vice Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Synes ikke dette var noe så skryte av nei. Hadde sett for meg en litt mindre modell med bedre skjerm for de som ikke er interessert i å drasse rundt på dagens murstein av en Iphone. Men etter såvidt å ha fått testet Android (via HTC Magic) tror jeg neppe Iphone blir aktuell i nær fremtid uansett. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Da blir det ny fon på meg 9 juli 1 genen min begynner å bli sliten nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg