hitokiri Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Iphone 3GS. S-en står for "Speed", og telefonen kommer med 32 GB minne. Les mer Lenke til kommentar
stue Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Da får den endelig innhold som andre telefoner har hatt i flere år allerede. Ikke noe å skryte av med andre ord Lenke til kommentar
onkel_jon Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Syns ikke er noe å rope hurra for fortsatt samme oppløsningen på skjermen,skjønner ikke helt vitsen med å lage den raskere har rørt at iphone er rimelig rask. Skulle heller vært litt større skjerm med større oppløsning samt 64gb lagring. Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Det var dråpen, venta lenge på noe nytt fra Apple men neste telefon kommer neppe fr dem. De kunne i det minste satt på et nytt bakdeksel, nedtur. Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Versjonen med 32 GB minne vil koste 299 dollar med abonnement, mens 16 GB-versjoenn vil koste 199 dollar. For øvrig senker Apple prisen på Iphone 3G 8 GB til 99 dollar med abonnemnet.Den koster ikke $299, men $299 + (abonnementpris * bindingsmåneder). Det er en stor forskjell, og dessverre et svært vellykket salgstriks. Lenke til kommentar
~~Undertaker~~ Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 De tok med egentlig det som burde fulgt med fra begynnelsen av. Men jaja, eg holder meg til den vanlige 3G versjonen. Lenke til kommentar
genser Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) iPhone koster 1 kr. Det vet da alle. Det positive her er at de som har Iphone 3G virkelig ikke har noen grunn til å kjøpe ny mobil Endret 8. juni 2009 av genser Lenke til kommentar
NM91 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Skulle ønske de satte inn en oled skjerm med høyere oppløsning, fm-sender og byttet ut den fæle plasten bakpå. Men tror fortsatt jeg skal bytte ut min 1 gen med denne Lenke til kommentar
zaqqoZeq Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Hvorfor to helt like tråder? Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Jeg skulle IKKE ønske de satte inn oledskjerm da jeg har lyst til å faktisk bruke telefonen ute i sollys (Ok ok det finnes sikkert oled som funker i sollys også, men jeg har ikke sett noen enda) Når fikk forresten iPhone trykkskjerm? Det er jo avlegs forlengst, berøringskjerm derimot. . . . Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Kommer ikke til å bytte ut min 3G, that's for sure Lenke til kommentar
mobilglad Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 kan den "fortsatt" ikke multitaske? Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 jeg undres på hvordan operatørene her til lands kommer til å forholde seg til internet pr iphone greia... Lenke til kommentar
SteffyLeff Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Ikke direkte imponert av nye iPhone, men et skritt videre i riktig retning da :!: Må vell prøves ut en uke eller to Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Jeg er egentlig ganske skuffet over den nye Iphonen. Det var jo nesten ikke noe nytt nyttig, utenom at den er raskere. Men jeg er veldig fornøyd med 3.0 firmwaren. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Var lite nytt med denne telefonen må jeg si. Blir litt som Motorola Razr, finne en mobil som selger bra også lansere den flere ganger med små forbedringer. Vi ser jo alle hvordan det gikk med Motorola. Lenke til kommentar
genser Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Jeg tror det kommer ny iPhone til høsten. Dette kan rett og slett ikke være alt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Bare jeg som synes iPhone-designet begynner å bli gammelt og kjedelig samtidig som selve softwaren utdatert? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg