petternilsen92 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Jeg klarer ikke og bestemme meg om jeg skal kjøpe red faction eller mass effect... Jeg vet de er forskjellige... jeg har også bare råd til ett av de.. Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 red faction etter min mening. Mass effect ble kjedlig etter en halvtime og red faction har jeg spilt sammenhengende 6 timer nå Lenke til kommentar
petternilsen92 Skrevet 8. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2009 takker, blir red faction da Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 husk og ikke ta det for seriøst. du får mye mer ut av det om du tørr å leke deg litt Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Bare testet demoen av Red Faction, og likte det svært godt! Mass effect er sikkert et veldig bra spill, men det havnet fort på hylla, da det er så utrolig kjedelig i starten og et slit å sette seg inn i. Lenke til kommentar
Keinu Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Dere som gir opp Mass Effect etter 30 minutter går kanskje glipp av den beste spillopplevelsen som er gitt ut på xbox 360 etter min mening. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Når historien ikke klarer å dra en videre, så er den ikke god nok. Selv har jeg Mass Effect liggende, så snart jeg har tid skal jeg nok gjennom det. Lenke til kommentar
Keinu Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Når historien ikke klarer å dra en videre, så er den ikke god nok.Selv har jeg Mass Effect liggende, så snart jeg har tid skal jeg nok gjennom det. Ekstremt uenig. Historien var så bra fra starten av at jeg rett og slett spilte igjennom det for fort. Klarte ikke sette av tid til de valgfrie oppdragene på grunn av jeg ønsket å se hva som skjedde i hovedhistorien. Er sikkert endel man kan klage på angående Mass Effect, men tror dette er første gang jeg leser noen som påstår historien ikke er god nok. Lenke til kommentar
Neddo Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Kan anbefale Mass Effect, er ganske bra spel med du har en del valg muligheiter som vil følje deg vidare i spele og i dei 2 neste spela som kjemer. Her er prisane på dei 2 spela Mass Effect (PC) 179,- og Red Faction: Guerrilla (PC) 389,- Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 hvorfor ikke gjøre det enkel? last ned red faction demoen og se om du liker den. hvis ikke skaffer du deg mass effect. og hvor god historien er i et spill er opp til hver enkelt Lenke til kommentar
Imbakenneth Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Dere som gir opp Mass Effect etter 30 minutter går kanskje glipp av den beste spillopplevelsen som er gitt ut på xbox 360 etter min mening. jeg enig med deg. jeg synes det var kjedelig på førsten men ettervært var det drit morro Lenke til kommentar
NN1000 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Driver og spiller Mass Effect nå faktisk. Dritmoro. Knall historie, bra stemning, og en veldig god og underholdende kampmodus. Anbefales sterkt. Har bare prøvd demoen av Red Faction, dessverre. Synes gameplayet sugde, rett og slett. I tillegg var ødeleggelsesmotoren overdrevet noe vanvittig. Lenke til kommentar
petternilsen92 Skrevet 9. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2009 har spilt demoen, likte det også veldig godt... men hadde hørt så mye om mass effect at jeg vurderte det når jeg skulle kjøpe meg ett nytt spill, men red faction er kjøpt på 360.. koser meg Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Uten tvil Mass Effect. En av de beste spillene som finnes til xbox.. Jeg bare elsker det spillet Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Mass Effect anbefales på det varmeste. RPGs er ofte litt vanskelige og litt kjedelige til å begynne med (uten at jeg egentlig synted det om ME), men de vokser etter hvert. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Red Faction har ikke nubbsjangs mot Mass Effect. Mass Effect er rett og slett så ufattelig mye større, omfattende og innlevelsesrikt enn det Red Faction noensinne kan bli. Det er min mening Lenke til kommentar
neoman Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 sier red faction uten tvil. er ekstremt kult å kunne knuse alt. historien er kanskje ikke like bra som mass effect. men gameplayet er mye bedre spør du meg. Lenke til kommentar
MagnarP Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Ingen av dem. Gå for Bionic Commando hvis du like ordentlige spill. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Likte demoen til red faction, men Mass effect er etter min meining eit av dei beste spilla til 360 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå