Peders1 Skrevet 6. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2003 Jeg har en HDD jeg gjerne skulle byttet, da den gamle er død. Men jeg finner F ikke ut hvordan jeg skal kommet meg ned i jævelskapen. Er det noen som vet hvordan jeg må gå frem når jeg skal åpne opp min bærbare Toshiba 1620CDS? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 6. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2003 Er ikke helt sikker, men ikke bruk slegge! Lenke til kommentar
Peders1 Skrevet 6. mai 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. mai 2003 Og det sier du først nå??? Lenke til kommentar
geokri Skrevet 6. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2003 heheheh, det er en del skruer ja, nå er det lenge siden jeg har skrudd på disse maskinene, men først, er det ikke noe mulighet for å bare løsne en skru og dra ut disken ?? som en liten skuff i sia av maskinen ? Ellers er dekslet oppe under skjermen bare trykka på plass, dette må du nok ha av, så er det noen skruer under maskinern som gjerne løsner tastaturet, og under der er det skruer igjen :smile: kan hende du finner servicemanualen hos toshiba Lenke til kommentar
ols Skrevet 6. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2003 heisan, har liggende noen manualer på PDF filer til en rekke modeller (sattelite, sattelite pro, portege, tecra..). de viser gradvis demontage med bilder. akkurat din modell er ikke blandt dem, men antagelig modeller som er likt oppbygd. (ca samme alder, med hd liggende inne i maskinen osv). du kan sikkert finne noen tips i dem, uansett . filene er på et et par MB. send meg en mail om du er interessert. også andre må gjerne melde seg. (oppgi modell). [email protected] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå