Erman Skrevet 22. august 2009 Del Skrevet 22. august 2009 ok.. la meg prøve igjen.. ingenting som blir filtrert bort.. dt som går ned i vannet , kommer også opp av vannet igjen.. Feil. Det som er tyngre enn vann, dvs eventuelle partikler fra tobakken og kullet over vil naturligvis bli liggende igjen på bånn. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 hvor er det kull sa du? er god kjent med at aktivt kull kan bli brukt som filter, og hvis det blir brukt i en slik setting som dette , vil det nok filtrere, men vannet vil ikke fungere som et filter. Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Vannet filtrerer jo. Det kommer ann på temperaturen til vannet og hvor langt ned inntaket er i forhold til toppen på vannet. Ta deg 2-3 porsjoner uten å skifte vann: Næh, det blir misfarget! Why ? Lenke til kommentar
toth Skrevet 23. august 2009 Del Skrevet 23. august 2009 Kullet sitter i toppen med fyr på, over tobakken. Se tegningen. Det er helt rett som Vizla sier, vannet blir misfarget etter bruk, så det er defintivt noe som blir liggende igjen. Jeg antar at man ikke suger boblene direkte fra inntaket til overflaten, men suger luft ned i vannet, og bobler fra det generelle vannet. DVS at luften man får ut og inn i munnen, er en blanding av røykluft, og det generelle oksygenet i vannet. Lenke til kommentar
13375k1133z Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Hele hensikten med vannpipe er å filtrere bort skadestoffer og få en langt renere røyk. Selvom ikke alt blir filtrert, er det en god del. <- punktum. Det er derfor det blir benyttet vannpipe ved bruk av fruktobakk, for å få best mulig smak. Vil du ha nedkjølt røyk, benytter du isbiter i vannet, ønsker du fresh smak på røyken, kan du tilsette juice, saft og lignende. Sprit er bare idiotisk å tilsette, hadde det fordampet måtte du blitt pumpet. Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 vannet fungerer IKKE som et filter.. Så klart vannet filtrer bort tyngre stoffer. Ta deg ett kjemikurs, kis Og nei, dette hørtes ikke ut som noen ide som kommer til å funke, haha. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) røyk ned i lungene> to shotts med 96> røyk ut.. The end... Det funker Edit: "Røyk" Endret 8. oktober 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Bakkem Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 røyk ned i lungene> to shotts med 96> røyk ut.. The end... Det funker Edit: "Røyk" Av erfaring har jeg funnet ut at hasj sjeldent er lurt FØR du drikker. Å komme hjem fra byn og røyke litt med noe chillemusikk før man hopper i sengen derimot, DET er saker! Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 hehe.. nevnte jeg at det var en god ide eller at man var i stand til å finne på noe kult etterpå? Lenke til kommentar
Littklein Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Jeg kjøpte vannpipe på Shangri-La idag, fikk pruta til 300, selv om jeg kanskje likevel betalte dyrt. Uansett, dama i kassa sa at det er godt å putte alkohol oppi der vannet skal være, så det må da være noe man får ut av det. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Ikke annet enn smak vil jeg anta. Jeg har forsøkt akkevitt, og det ga jo en piff til smaken, men kjente ikke noe til alkoholrus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå