DaddyYankee Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Ska noen på den? Kilde? Lenke til kommentar
xoxo_tw Skrevet 8. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2009 Ska noen på den? Kilde? http://www.visitoslo.com/no/lady-gaga-til-...09r6c0.tln.html Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 (endret) Jeg ber til høyere makter om at det ikke møter opp en eneste en. Så kanskje hun skjønner at hun må gjøre oss alle en tjeneste og legge artist-kariæren på hylla. Endret 21. juli 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. juli 2009 Del Skrevet 21. juli 2009 Ooh, hadde vært fett, men prioriterer Storåsfestivalen over Lady GaGa, selv om jeg digger musikken hennes ^^ Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Jeg ber til høyere makter om at det ikke møter opp en eneste en. Så kanskje hun skjønner at hun må gjøre oss alle en tjeneste og legge artist-kariæren på hylla. Missunnelse smaker godt, ikke sant? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Haha tenkte det samme. Ikke at Lady Gaga er en av favorittartist, men hun lager jo musikk som selger så det blir feil å nevne deg selv som alle. Er forresten epic å se Faith No More covere "Pokerface" i det lille minuttet de gjør når de spiller live for tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå