Joseph_G Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Okey, skal overraske jenta med jordbær, sjampis og litt annet snæx Hvilken sjampagne er en vinner, som jenter ofte liker? Skal være med alkohol også, sexen etterpå blir da enda bedre enn før, som fører til flere orgasmer, som fører til bedre date Så, kunne noen hjulpet meg med valg av hvilken sjampis jeg burde velge? og andre ting jeg kunne hatt med ? takker og bukker på forhånd Lenke til kommentar
Bango Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Valget av champagne er lett, om du vet hva du vil. Noen gjør damer kåte, noen gjør menn kåte. Gå på vinmonopolet og spør etter noen som har bred ekspertise på musserende vin. Og jordbær kombinert med den rette champagnen er en sikker vinner. Og husk at for å kalle det champagne skal det være fra distriktet champagne i frankrike. Akkurat som tequila i mexico. Om du kjøper musserende vin så har det ikke så mye å si med mindre hun er veldig overfladisk. Lenke til kommentar
Joseph_G Skrevet 8. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2009 så har du noe konkret forslag å komme med da ? Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Derfor han ba deg spørre på polet antagligvis... Ellers hadde han vel kommet med forslag. Lenke til kommentar
Joseph_G Skrevet 8. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2009 og derfor spør jeg noen her om dem har noen forslag, nettopp fordi jeg ikke stikker på polet og spør om dem har noen champagne som gjør dama kåt.. Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Du har faktisk et poeng. Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Ikke noe poeng i å gå for de dyreste. Jeg ville anbefalt Toso Asti (?), som er ganske billig musserende vin. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Det er det jeg gjør, jeg har ikke så mye peilig på utvalget av musserende viner/champagner på polet, så da går jeg og spør om de har noen til under en 300 kr som gjør de tingene jeg vil. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Skal du ha ekte champagne så starter den på ca 250 og oppover, er dama litt merkeopptatt kan jo ein bollinger til rundt 500-600 vere ein slager, eller om du virkeleg tar den heilt ut med Dom Perignon, den går fint til jordbær. Dog merker lommeboka slike utgifter. Om budsjettet er "litt" lavare kan du komme ut med greit utkomme Marini Asti, søt som fy, men ein gammel slager. NO veit eg ikkje kor gamla daten din er men unge jenter er vel litt meir interessert i søte musserende viner , enn tunge franske Champagner, i tillegg er det ein del av dei som ikkje er drikkande utan mat til. Så eg ville tatt meg ein tur til polet og spurd etter ein musserende vin som passer til romantisk tur med jordbær. Så har du faktisk spurd om det du vil PS det er ikkje drikka som gjer ein kåt men stemningen, så viss dere trur det er alkoholen som gjer det så er det vel berre å kjøpe ei halvflaske Kirow Vodka til 168.50 og la henne drikke. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Kommer ann på druene, og tørrheten, husker ikke hvilken kombinasjon. Men en av de gir damer stive brystvorter og andre gir menn ereksjon. Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 viss dere trur det er alkoholen som gjer det så er det vel berre å kjøpe ei halvflaske Kirow Vodka til 168.50 og la henne drikke. Pfft, hvorfor ikke klemme til med en av disse 3-liters pappkartongene "Premium Wodka" :!: Da er han jo "garantert" at sexen blir MAAAAASSSE bedre etterpå, som han sier det Lenke til kommentar
Qtecman Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 PS det er ikkje drikka som gjer ein kåt men stemningen, så viss dere trur det er alkoholen som gjer det så er det vel berre å kjøpe ei halvflaske Kirow Vodka til 168.50 og la henne drikke. WORD ! Den funker fjell...! (iallefall på babes under 25, hehe) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (iallefall på babes under 25, hehe)Det er mental alder som teller. Ikke fysisk. Lenke til kommentar
Qtecman Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (iallefall på babes under 25, hehe)Det er mental alder som teller. Ikke fysisk. Du har et poeng...-jeg har møtt damer på 40+ som er knapt 16 i buksene.... hehe Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Du har ikke heller vurdert en billig hvitvin? Vet at "Tariquet"-vinene er sikre vinnere hos jenter - og billig er den og! Min favoritt. Kan drikke mye av den uten å bli lei i alle fall. Men regner vel kanskje med at du prøver å få tak i en champagne istedet? Lenke til kommentar
vonLime Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Hva med å rett å slett kjøpe Martini Asti? Den er søt og god, og passer godt til norske(!) jordbær. Det er ikke champagne, men ærlig talt, hvem bryr seg om boblevinen kommer fra Spania eller Frankrike? Lenke til kommentar
Joseph_G Skrevet 9. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2009 haha, takker og bukker for gode og ugode svar Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Martini Asti tror jeg er den dårligste musserende vinen jeg har smakt. Styr unna. De siste årene har jeg sett at jenter ofte har med seg Riesling på vors. Både vanlig hvitvin og musserende. Har aldri hørt om noen som foretrekker Asti. Sett at noen her inne foretrekker Asti: Beklager, dere har smaksløkene til en dranker. Inneholder drikken alkohol, liker dere den. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Martini Asti er ikkje dårlig, MEN forbanna søt, way to much. Den kan vel kalles ein kullsyreholdig riesling med tilsatt sukker. Men sidan jenter har ein tendens til å like søte drikker kontra meir bitters (f.eks øl og ein del champagner) så kan det vere ein vinner. At asti ikkje blir tatt med på vors er vel egentleg ganske åpenbar, den har lav alkoholprosent, ein god del viner har over 50% høgare alkoholprosent. Då drikke asti slik nordmenn drikker alkohol på vors. er ein sikker vei til "roping på elgen". Og det skyldes ikkje alkoholen. Viss du dropper musserende vin og heller går for vanlig vin så er Dr Loosen sin Riesling ein virkeleg jordbær-slager, vinen er veldig lett å drikke, passe søt samtidig som den har ein anelse av kullsyre i seg. og koster herlige 80,- pr flaske på polet. Lenke til kommentar
Joseph_G Skrevet 9. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2009 niks jeg skal ikke ha vin, og det er det en grunn til så om dere ikke kommer med forslag til champagne så er det ikke så viktig.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå