Kristian2k Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Så var den sånn securitass dame med sånn svær gønner og sånt :S Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Var det en slik "gønner"?? HJELP!!! Lenke til kommentar
Kristian2k Skrevet 8. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2009 And..? Trodde du kanskje jeg dedikerte dette til deg? Hæ, hæ, hæ? Svar meg på det! Lenke til kommentar
Kristian2k Skrevet 8. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2009 Var det en slik "gønner"?? HJELP!!! Nah, noe lignende.. Det lignet mer på noen av de eldre modellene til supersocker :S Som denne; http://www.nektulos.de/wordpress/wp-conten...ry/watergun.jpg Var skikkelig redd, hun bare satte den i panna på meg, å sa "SHOW ME YOUR TICKET, LITTLEMAN" Lenke til kommentar
Alompi Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Securitas vakter bærer nok dessverre ikke svære "gønnere" Ikke engang politiet bærer skytevåpen. Så derfor lurer jeg på, hva er meningen med denne tråden? Morsom er du ikke... Så ? Endret 8. juni 2009 av Alompi Lenke til kommentar
Kristian2k Skrevet 8. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2009 Securitas vakter bærer nok dessverre ikke svære "gønnere" Ikke engang politiet bærer skytevåpen. Så derfor lurer jeg på, hva er meningen med denne tråden? Har du egentlig tenkt på hvor du trykket ca. 3 trykk før du var inne på denne tråden og slang med leppa? Du trykka nemlig på humor, og dette er en viss form for barnslig humor enten du liker det eller ikke. Så ikke kom å ødelegg stemningen mer enn han "B" allerede har gjort. Lenke til kommentar
Alompi Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Jo, når jeg tenker meg om ser jeg helt klart humoren i denne tråden! NOT Endret 8. juni 2009 av Alompi Lenke til kommentar
decophly Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Humoren er jo mannerene til visse trådstartere. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 c:\documents and settings\Lars\ping humor Ping request could not find host humor. Please chech the name and try again. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 And..? Trodde du kanskje jeg dedikerte dette til deg? Hæ, hæ, hæ? Svar meg på det! Nei, jeg trodde du skulle bidra med et stykke humor, noe du absolutt ikke gjorde. Tror ingen her synes at Securitas-vakter med GØNNERE!!!!!! regnes som humor. Bortsett fra deg, da. Lenke til kommentar
Kristian2k Skrevet 8. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2009 Jo, når jeg tenker meg om ser jeg helt klart humoren i denne tråden! NOT Ok, kan du slutte å poste i tråden min? Jeg vil ikke at denne tråden skal gå på bekostning av dine "Humor" innlegg slik at andre kan ta en viss antydning til at du tillfeldigvis skulle ha noen form for humor, det du kommer med nå er irrelevant, og ødelegger stemningen. Så plzplxplxzplxz slutt å plag oss Lenke til kommentar
Emberley Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Haha jeg lo. Helt seriøst, jeg lo faktisk. Riktig nok mest AV trådstarteren, definitivt ikke MED han. Men jeg er fornøyd; Gikk inn på humor, og jeg fikk meg en latter. Mest sånn synes-synd-på,-/hva-faen-latter, men jeg er satisfied. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Haha og takk for i kveld. Tråden stenges. Eventuelle reaksjoner på moderering skal ikke gjøres via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg